خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

ثنای دیوانه

من تلفظ facade رو می دونم. تو اینستا برای یکی کامنت گذاشتم و بهش راجع به تلفظ حرفc توضیح دادم اما منظورم به این کلمه نبود و فقط داشتم یه چیزی رو راجع به کامنت بالایی می نوشتم اما صاحب پیج فکر کرد منظورم به خودشه و گفت که برم دیکشنری رو چک کنم. منم دیگه توضیح ندادم و فقط تشکر کردم.

چون کلا چند وقتی هست که بی حوصله شدم. بی حوصله ی خوب. حوصله توضیح و بحث ندارم. نظر های موافق و مخالف تاثیری روم نداره. نمی دونم چقد این حس خوبه. شایدم بده. ولی واقعا بی حوصله شدم. بی حوصله ی خوب! دلم نمیخواد با کسی حرف بزنم به جز دو نفر. حتی دوست ندارم جایی چیزی کپی کنم. از خیلی وقت پیش اینجوری بی حوصله ی خوب شدم. 

دیشب خیلی خوابم می اومد. از ساعت ده به زو چشمامو باز نگه میداشتم. خیلی زود رفتم بخوابم و موقعی که دراز کشیدم یادم نمی اومد چجوری می شه خوابید. فکر می کردم باید کاری کنم. نیم ساعت فکر کردم که آدما چجوری می خوابن و من باید چیکار کنم. آخرشم بدون اینکه کاری کنم خوابم برد. ولی یادمه که آخراش احساس می کردم گوشام انرژی زیادی دارن و من می تونم باهاشون به هرکی که میخوام پیغام یا انرژی بفرستم. دقیقا با گوشام. چند بارم سعی کردم که اینکارو انجام بدم. امیدوارم پیغام ها رسیده باشه.

نظرات 2 + ارسال نظر
sahar 12 بهمن 1394 ساعت 15:04 http://sahar.info.tm

وب خیلی خوبی دارین هم وبتون هم قالبتون خییییلی قشنگه
9651

من 12 بهمن 1394 ساعت 19:21 http://meslehichkass.blogsky.com/

آهان
پس اون پیغام که دیشب اومد ماله تو بود

=))))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد