خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

ثنا سلینجر

سخت ترین سوالا برای من اوناییی هستن که توشون عبارت"مورد علاقه" وجود داره. هیچوقت نمی تونم بگم آهنگ مورد علاقه م، کتاب مورد علاقه م و ... چیه.

اما با خوندن کتاب ناطور دشت یکی از مشکلام حل شد. حالا می تونم بگم کتاب مورد علاقم اسمش ناطور دشته. این کتاب فوق العادست. شخصیت هولدن هم حالمو بهم میزنه و هم برام خیلی جذابه. هی میخواد یه کاری کنه اما نمی کنه. میره موزه اما نمیره توش. میره تو باجه تلفن ولی زنگ نمی زنه و ... به نظرم هرکسی این کتابو نخونه انگار اصلا کتاب نخونده.

موقع خوندنش خیلی نگران بودم که آخرش مسخره تموم شه. همه کتابایی که عالین آخرشون افتضاح تموم میشه اما این، دقیقا وقتی که قلبم تند تند میزد و آرزو میکردم نویسنده گند نزنه، ته ش نوشت "حوصله ندارم تعریف کنم که چی شد" واااااای عالی بود!! این بهترین پایانی بود که می تونست باشه. خیلی بی حوصله گفت که آخرش چیکار کرد و چی شد. تو یه صفحه. حتی از یه صفحه کمتر. 

من عاشق سلینجر(نویسنده ی کتاب) شدم و بهش قول دادم همه کتاباشو بخونم. 

نظرات 1 + ارسال نظر
بیتا 15 بهمن 1394 ساعت 16:11

کتابخونت آماده نشد؟؟؟؟؟؟ کتابا دارن از سر و کولت میرن بالا

هنوز اماده نشده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد