خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

.

همین الانه الان متوجه شدم که هنوز آمادگی یا شاید حوصله ی لازم برای ارتباط با دیگران ندارم. چون از صبح با همه دعوا کردم. من دقیقا از اون آدمای کوچولویی هستم که هیچکسو قبول ندارم تو هیچ زمینه ای. به جز خودم. و اگه الان به خودم گفتم "کوچولو" فقط برای این بوده که خومو متواضع نشون بدم. در حالیکه اصلا خودمو کوچولو نمی دونم. و اصلا خودم رو در حد مدرک تحصیلیم نمی دونم و حتی فکر می کنم که از همه بیشتر می فهمم و نظر هیچکس هیچوقت برام مهم نبوده و فکر می کنم همه بی سوادن جز من و مطمئنم خیلی چیزا رو من تا ته ش رفتم اما بقیه حتی نمی تونن بفهمنش.

در این حد خودخواه و مغرور و گند هستم. و در تمام طول زندگیم شاید یک یا دو نفر رو میشناسم که فکر می کنم خیلی بیشتر از من میفهمن و من واقعا پیششون کوچولو هستم و تمام فکرایی که بالا گفتم راجع به اونا برعکسه.

نظرات 4 + ارسال نظر
هدی 22 بهمن 1394 ساعت 17:22

ثنا تو بعضی چیزارو خوب می فهمی ولی مشکل اینجاست اهل عمل نیستی ..یعنی به چیزایی که خودت اعتقاد داری، عمل نمی کنی

کی گفته عمل نمی کنم؟ تنها کسی که به حرفاش عمل می کنه منم. همینم باعث حسادت بقیه ست همیشه.

مهرسا 23 بهمن 1394 ساعت 10:15

تو خوبی بازم من هنوز یه نفرم پیدا نکردم که بیشتر از من بفهمه

دمت گرم

neda 23 بهمن 1394 ساعت 11:31

فدااا خانومه همه چی دون

عزیزمی

منا شیک 30 بهمن 1394 ساعت 22:58

من واقعا قبولت دارم ثنا ....باور کن ..همیشه بهت حسودیم میشه

بابا ما کوچیکتیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد