خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

مسخره بازی جدید من

همش منتظر چیزی هستم ولی نمی دونم چی. یا فکر می کنم می خوام یه کاری کنم اما بازم نمی دونم چیکار. بعد میگم شاید گرسنمه، هرچی تو یخچاله میخورم ولی بازم اون حسه از بین نمی ره. هندزفری میذارم گوشم و یه اهنگ رو هزار بار گوش می دم و توی هال راه میرم. ولی اون حسه هنوز هست بعدش تو گوشیم دنبال چیزی می گردم که این حسمو از بین ببره. اینستاگرام! ریفرش. . ریفرش.. ریفرش(refresh). . سه ساعت می گذره ولی اون حس هنوزم هست. بعد میبینم ساعت چهار صبحه! خیلی خوابم میاد ولی بازم منتظرم. یه حسی دارم. خوابم میاد ولی انگار یه چیزی نیست و من منتظرم. انگار یه چیزی گم شده. خودمم نمی دونم دنبال چی می گردم.

چهار روزه که اینجوری ام. سعی کردم مامان نفهمه چون میگه بازم مسخره بازی جدید؟ خب دست خودم نیست! منتظرم!! ولی نمی دونم منتظر چی؟ 

نظرات 3 + ارسال نظر
الهام 6 اسفند 1394 ساعت 03:52 http://www.tec-nejad.ir/cable-tray.html

مهربان باش شاید فردایی نباشد ...
از خوندن مطالبتون استفاده کردم موفق باشید
دوست داشتید به منم سر بزنید برام افتخاریست

تو که حالت از من بدتره

بیتا 6 اسفند 1394 ساعت 10:31

منم داشتم این حس داشتم.... نمیخوام ناراحتت کنم ولی نگرد چیزی که تو نمی تونی تغییرش بدیو بی خیال شو ثنا جونم..... برو سر چیزی که دست تو مثلاً همون زبان فرانسه....... اصلاً منظورم خوب ننوشتم اه...... برداشت آزاد

من نمیخوام چیزی رو تغییر بدم
تو درساتم اینجوری میخونی؟

مهرسا 7 اسفند 1394 ساعت 15:28

منم این حس رو بارها تجربه کردم ، من بیشتر تو پاییز اینجوری میشم.
خیلی بده خیلی.
امیدوارم زودگذر باشه عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد