خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

آرزوهای خاله زنکی

مامان و خاله هام بسیار علاقه مندن که من ازدواج کنم و این علاقه شون رو توی هر موقعیتی ابراز می کنن. مثال می زنم براتون:


وقتی خاله م گوشی می خره

من: مبارکه

خاله: ایشالا تو جشن عروسیت با همین گوشی ازت عکس بگیرم :|


وقتی مامان قابلمه می خره

مامان: ایشالا توی بله برونت تو این قابلمه غذا درست کنم.

خاله: به حق پنج تنننننن


وقتی با همکارا می رم بیرون

خاله: خوش گذشت عزیزم؟

من: بله جای شما خالی

خاله: ایشالا ازدواج کنی با شوهرت بری بیرون

مامان: ایشالا ایشالا


وقتی عموی دختر خاله م می میره و مامان میخواد بره  مراسم سوم

من: کجا می ری؟

مامان: می رم مراسم سوم. ایشالا یه روزم بریم عروسی تو.



وقتی یه جا لوازم خونه می فروشن

خاله: این ظرفارو برا ثنا خریدم که با شوهرش توی اینا غذا بخوره.

مامان: ایشالااااا نوش جونشون


وقتی یه پتوی دو نفره میخرم چون از رنگش خوشم میاد

مامان: ایشالا که با شوهرت دوتایی از این پتو استفاده کنین.

خاله: ایشالا این پتورو ببرین ماه عسل


وقتی ابروهامو برمیدارم

مامان: روز  عروسیت یکی از خوشگل ترین عروسای دنیا(دقت کنید! دنیا!!)  میشی!

خاله: به خاله ش رفته

.

.

.

یه همچین زندگی ای دارم

نظرات 3 + ارسال نظر
هدی 6 اسفند 1394 ساعت 21:57

به حق پنج تنننن

مهرسا 7 اسفند 1394 ساعت 15:21

ایشالاااااا به حق پنج تن و چارده معصوم به زودی همه اینا رو واسه شوهرت تعریف کنی

پ.م 13 اسفند 1394 ساعت 13:28

برای من که سنم از تو بیشتره ثابت شده دخترایی که بیشتر از بقیه در شوق حضور شوهر بسر می برند بعداز ازدواج پشیمونن که این چی بود باهاش عروسی کردن ولی بقیه ای که خارج از این دسته اند نه تا حدی برآورده شده و راضی اند!!

بله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد