خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

مداد رنگی

امروز کلاس نقاشی بد نبود. با مداد رنگی خوش گذشت. اموزشگاه هم که نباید برم و این باعث میشه که امروز شیرین تر به نظر برسه. 

فردا آخرین جلسه ی آموزشگاست. از الان می دونم که دلم برای همکارام تنگ می شه. مخصوصا برای اونی که برای تعطیلات بهش کلی سریال و کتاب دادم. اینجوری انگار خودم پیششم.

چیزی که از الان سال 95رو ترسناک می کنه اینه که اولین جلسه اموزشگاه 14فروردینه! و اینکه دیگه قرار نیست بین ترم ها بیشتر از دو سه روز تعطیل باشیم. این یعنی یه سال کاری سخت. 

الان میخوام کتاب بخونم و دلم می خواد خوابم ببره.


نظرات 1 + ارسال نظر
تیلوتیلو 16 اسفند 1394 ساعت 19:03 http://meslehichkass.blogsky.com/

چقدر زود تعطیل شدین
خوش به حالتون

دیگه از این خبرا نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد