خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

1

به همکارم که کارشناس اموزشگاه هم هست و یکی از عزیزترین همکارامه گفتم خیلی ناراحتم و دیگه خودم به  کسی نمره نمی دم. کلی دلداریم داد. الان بهترم.

دیروز عکس نامزدی دانش اموزمو برا بهاره فرستادم و فکر می کنم پنج دیقه پشت سرش حرف زدیم. خیلی خوش گذشت.

ما بدجنس نیسیم! تقصیر شوهرشه که ابرو برمیداره! البته ما اینو هم می دونیم که ظاهر هرکس به خودش  مربوطه ولی دربرابر ابرو برداشتن نمی شد سکوت کنیم :| ابرو برداشتن یه پسر به اندازه ریش و سیبیل داشتن یه دختر چندش اوره. چرا نمی فهمن؟!

نظرات 1 + ارسال نظر
بهاره 19 اسفند 1394 ساعت 21:49

آورین راضیم ازت

فدا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد