خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

مامان

امروز disgust رو کشیدم و بعد مامانم می خواست اداشو در بیاره ولی نمی تونست. انقد خندیدم دلم درد گرفت. بهش می گفتم تو از چیزی چندشت بشه قیافتو چجوری می کنی؟ بعد اون ادای چندشو در میاورد من پخش می شدم رو زمین. بعدشم ادای ناراحت و عصبانی و خوشحالو در اورد. دیگه دراز کشیده بودم فقط می خندیدم =))) 

.

.

سال 94 رو سال بیماری، سروم، امپول و عمل می نامیم. 

مامان دریل قراره فردا پاش رو عمل کنه.

باید 13 ساعت بیهوش باشه.


نظرات 1 + ارسال نظر
leila 19 اسفند 1394 ساعت 17:21

اووووووووووو 13 ساعت!!!
چه خبره؟!!!!!

نه اشتباه تایپی بود
یکی دو ساعت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد