خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

نوسان های مامان

قبلا هم گفته بودم که اگه از خانم دریل بدم میاد برا اینه که مامانم همیشه دوسش داشت و هی بهم می گفت مثه دریل باش. حرف بزن. برقص. خوشحال باش! مثه دریل پر رو باش!!!

ولی من آدمی نبودم که تو جمع حرف بزنم و حتی تو تولد دریل دست هم نمی زدم. همیشه پشت مامانم قایم می شدم. بعدشم که دریل یه کار خوب پیدا کرد و من حسابی جلوی مامانم ضایع شدم. بعد از اینکه دریل کلی تو زندگیش گند کاری کرد و نامزدی بهم زد و خرکی ازدواج کرد، از چشم مامانم افتاد. مامان هی می گفت ثنا عاقله. از بچگی عاقل بود. ثنا هیچوقت از این کارا نمی کنه. بعد دریل ازدواج کرد. اونم با یه آدم پولدار. اوایل مامان می گفت دریل خیلی خوشبخت شد و بعد که دید اصلا علاقه ای بینشون نیست، بهم گفت آفرین که هیچوقت حاضر نشدی بخاطر پول ازدواج کنی.

بعد دریل از شوهرش پول گرفت تا پای مامانشو عمل کنه و حتی ماشین شوهرشو گرفت تا مامانش راحت بره دکتر و بیاد خونه. حالا مامان میگه واقعا دریل کار خوبی کرد که اینجوری ازدواج کرد. دریل خوشبخت شد. شانس اورد. مامان دریل خیلی شانس اورد که داماد به این  خوبی داره:|

هرچقد میگم بابا یارو با مجسمه هیچ فرقی نداره. یه جمله بلد نیست بگه! فقط پول داره. همین. آخرین کتابی که خونده جک و لوبیای سحر امیز بوده اونم هزار سال پیش. ولی فعلا مامان تو فاز تعریف و تمجید از دریله.

همین کارارو میکنه که هیچوقت دوست ندارم دریلو ببینم دیگه. الانم که مامانش خونه دریله و به ما هم گفتن حتما بریم خونشون برا عید دیدنی. عمرا اگه برم. باید وایسم دریل یه گندکاری دیگه کنه اونوقت حاضرم ببینمش.

نظرات 4 + ارسال نظر
سیامک 3 فروردین 1395 ساعت 00:20

متاسفانه این روزا همه پول رو میبینن...
و بد تر از اون تو جامعه ما کم کم داره باورم میشه همه چی پوله...

من هیچوقت همچین چیزیو باور نمی کنم

کاوه 3 فروردین 1395 ساعت 01:20

کاری با دریل خانم ندارم اما شما جالبی دریل بیچاره! فقط واسه اینکه مامانت ازش تعریف کرده باهاش مشکل داری (حتما فقط این نیست).
"خدا کنه که ثنا هم شوهر خوب مثل دریل گیرش بیاد" جای خاله تون خالی بود یادش کردم
فک کنم نذر گوسفند چاقه هنوز ادا نشده

مهشید 3 فروردین 1395 ساعت 02:04

من یه استاد دارم خرررررپول :| ماشینش پورشه س , سه تا دیگه هم ماشین داره
خونه ش قصره واقعا
دو تا بچه داره
ولی زنش درخواست طلاق کرد و طلاق گرفتن
اصلا پول کافی نیست ، شاید تا یه حدیش لازم باشه ولی اصلا و ابدا کافی نیست
تازه این استادم زنش خانواده و وضع بسیار معمولی ای داشت و حاضر شد برگرده به اون شرایط ، حتی بچه هاشم گذاشت و رفت
ازدواج خیلی پیچیده س ، دو نفر یه عمر به دو شکل متفاوت بزرگ شدن حالا میخوان برن زیر یه سقف ، واقعا سخته
با مراسم دختر بیرون انداز چهارشنبه سوری و اینا نمیشه زور کرد کسی رو به ازدواج:))))))))))
عیدت هپی مریم جون3>

عید شما هم مبارک عزیزم :*

بیتا 3 فروردین 1395 ساعت 15:58

ثنا جان سال نو مبارک، من یکی بهت حق میدم مقایسه کردن اصلا کار درستی نیست. فقط پول هم خوشبختی نمی یاره.

ممنونم
سال نوی شمام مبارک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد