خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

عشق

مینا یه کتابی بهم قرض داد که خوندنش همش یکی دو ساعت طول کشید. کتاب خوبی بود ولی من هیچی ازش نفهمیدم. الان تو نت سرچ کردم فهمیدم کتاب عاشقانه بوده :| برا همین نفهمیدمش! اون قسمت از مغزم کار نمی کنه.

حالا بعد اینکه اون فیلم عاشقانه رو دیدم و حتی بغض هم نکردم رفتم کلی راجع به عشق سرچ کردم که بفهمم اصن چی هست. که الان میخوام حاصل تحقیقاتم رو در اختیارتون بذارم.

عشق سه تا عامل داره. منظورم اینه که شما باید دارای سه ویژگی باشید تا بهتون بگن عاشق و اگه یکی از این ویژگی ها نباشه، عاشق نیستید.

ویژگی اول صمیمیت هست. حالتیه که به اون آدم از خصوصی ترین مسائلتون می گید و یا وقتی مسئله ای پیش میاد به اولین کسی که دوست دارید بگید، اون آدمه.

ویژگی دوم میل ج.نس.ی هست. یعنی باید دلتون بخواد که با اون آدم آره. توضیح نمی دم چون ماشالا خودتون بیشتر از من واردین.

ویژگی سوم برنامه ریزی مشترک برای آینده هست. باید یک سری برنامه برای آیندتون داشته باشین که اون آدم هم توی اون برنامه باشه.

.

هرکدوم از ویژگی های بالا رو نداشته باشین، این مثلث کامل نیست و شما عاشق نیستید.

اگر فقط ویژگی اول رو داشته باشین، یعنی فقط اون آدمو دوست دارید.

اگر فقط ویژگی دوم رو داشته باشد، حستون فقط هوسه.

و اگر فقط ویژگی سوم رو داشته باشید. . . خب اصلا امکان نداره که فقط ویژگی سوم رو داشته باشین. یعنی نه دوسش دارید و نه اون داستان. اونوقت میخواید برنامه بریزید واسش؟ مغزتون چی میگه اخه؟

.

خب این حاصل تحقیقات من بعد از دیدن اون فیلم بود. امیدوارم لذت برده باشین :| هرگونه سوالی در این زمینه داشتین من پاسخگو هستم.

نظرات 9 + ارسال نظر
saliwan 4 فروردین 1395 ساعت 11:13

ثناااااااااا
ثنااااااااااااا
ثناااااااااااااااااااااااااا
وای باورم نمیشه
خوبی دختر؟؟؟
همون عانشرلی با موهای صورمه ای ام هاااا
اگه بدونی چقد خوشحال شدم اینجا رو پیدا کردممم
حس پیدا کردن گنج بود :)))
سال نوت مبارک خانوم

چه عالی!
ممنون من خوبم تو چطوری؟
سال نوی شمام مبارک

کاوه 4 فروردین 1395 ساعت 11:29 http://www.nicebike.blogsky.com/

شما ربات خوبی هستین البته یه ربات خانوم

پ.م 4 فروردین 1395 ساعت 16:40

اینایی که میگی برا مراحل بعدشه.. قبلش مهمه که چطور کسی رو پیدا کنی که بتونی باهاش صمیمی باشی و مرحله دو و بعدم سه در موردش اجرایی باشه.. یا نیست یا کمیاب شدن.. و به هر کسی ام نمیشه اعتماد کرد اونم تو این دوره زمونه که ملت یا گرگ شدن یا روباه!

هیچ ربطی بین کامنتت و پستم نمی بینم

پ.م 4 فروردین 1395 ساعت 17:04

کسیکه می خوای پروژه عاشقی رو روش پیاده کنی که شامل این سه مرحله کشف شده شما باشه ممکنه این سه مرحله شما شاملش بشه ولی در عین حال مثلا اخلاق مناسب نداشته باشه یا هزارو یک مورد دیگه ..

بازم ارتباطی نمی بینم

کاوه 4 فروردین 1395 ساعت 18:02 http://www.nicebike.blogsky.com/

لطفا این رو تایید نکن اما فک کنم درست نیست که ذوق طرف بزنی و مستقیم بهش بگی چرت میگی
در هرحال مطالب شما ر و خونده و برای شما وقت گذاشته هرچند مطالبش به قول خودتون ارتباطی نداشته، باز از چرند و پرندای من که بهتره

تایید میکنم تا متوجه بشین من قابل اعتماد نیستم

پ.م 4 فروردین 1395 ساعت 18:32

شمام که همه چی رو بخودت می گیری.. منظور من از گرگ صفت یا روباه آقایونه به این جماعتی که موقع خواستگاریو نامزدی دموکراتیکترین و سربزیرترین آدمهای روی کره زمینن ولی بعد که خرشون از پل گذشت یجور دیگه اند.. نه! کسی با شما کاری نداره من اونا رو میگم ...

تو حتی متوجه حرف های ساده ی من هم نیستی. کی گفت که من حرف تورو به خودم گرفتم؟
تو اصلا مغزت کار نمیکنه. اصولا نمی فهمی. چون کامنت هایی که میذاری ربطی به پست های من نداره. همه چیز رو چپکی می فهمی و به من زحمت تایید کردن کامنتت رو میدی. لطفا سکوت کن.

کاوه 4 فروردین 1395 ساعت 18:49 http://www.nicebike.blogsky.com/


انشا... یه شوهر مثل دریل گیرت بیاد

پ.م 4 فروردین 1395 ساعت 18:55

من که حرف نمیزنم بخوام سکوت کنم می نویسم تایپ می کنم..
باشه دیگه کاری بکارت ندارم.. ولی بدون که با من بد حرف زدی بد نوشتی منتها ازت ناراحت نیستم و ایرادی نداشت هرچی گفتی..

سیامک 5 فروردین 1395 ساعت 00:39

تحلیل و جمع بندی خیلی جالبی بود...
تا حالا اینجوری و با این نگاه به این موضوع فکر نکرده بودم...
منم یه بخشیم لنگ میزنه...

تو ویکی پدیا کاملش هست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد