خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

شرلوک هولمز در محلول هفت در صدی

در حال خوندن کتابی از نیکلاس مه یر هستم. نیکلاس بعد از کانن دویل، تونست خیلی خوب داستان های شرلوک هولمز رو ادامه بده. یکی از کتاباش که من عاشقشم" وحشت در خیابان وست اند" هست. منتها این کتابه که اتفاقا تعریفش رو زیاد شنیده بودم و اسمشم توی عنوان هست زیاد هم جالب نیست. یعنی تا صفحه ی صد و خرده ای هیچ ماجرایی پیش نیومد و فقط همه در تلاشن که شرلوک، کوکائین رو ترک کنه :| تازه الان یه ماجرایی شروع شده.
نظرات 2 + ارسال نظر
کاوه 5 فروردین 1395 ساعت 11:44 http://www.nicebike.blogsky.com/

خوب خدا رو شکر امیدوار شدیم حداقل عاشق اشیا میشید : "یکی از کتاباش که من عاشقشم"

گربه تنها 19 فروردین 1395 ساعت 15:09

میگم جزو نوشته های " سر آرتور کانن دویل" نبود ... " SiR "

نه نیکلاس نوشته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد