خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

برنج

هرکی که منو می شناسه می دونه من عاشق برنجم! یعنی اگر برا ناهار یه گله گوسفند هم بخورم ولی برنج نباشه، میگم ناهار نخوردم! اصن چند  ساله دنبال ادکلن با عطر برنج هستم :))

بعد مامانم همین الان تصمیم گرفته که تا پایان عید بهم برنج نده!!!!!! میگه باید ورزش کنی :(( آخه من که تو جیب جا می شم( اگه مامان اینجارو بخونه میگه توی یه جیب گنده! )

خلاصه که برنج خوردین خیلی از من یاد کنین :((

نظرات 8 + ارسال نظر
بانو 6 فروردین 1395 ساعت 23:54 http://khaterateman95.blogsky.com

مگه چند کیلویی ؟‌:))

الان که رو ترازو هستم دقیقا 48.7 حالا شما 49حساب کن

نگار 7 فروردین 1395 ساعت 00:02 http://beach2016.blogskay.com

من ...برنج ...دوست

ما هم

هدی 7 فروردین 1395 ساعت 02:51

امشب برنج خوردم

نوش جان

ملیح 7 فروردین 1395 ساعت 10:12

جات خالی دیروز برنج خوردم اوکمممم قدکشیده بود ایییین هواااا
آخ آخ از عطرِش دیگه نگم براااات
به به خلاصه یادت کردم

بیا خودم واست برنج بپزم

به به نوش جان
فدات

منا شیک 8 فروردین 1395 ساعت 19:58

پس چرا چااااااق نمیشی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من الان این پست تو رو در مورد برنج خوندم دو کیلو چاق شدم

الان مامانم ناراحته چرا وزنم نسبت به قبل زیادتر شده تو ناراحتی که من چرا چاق نمی شم! دچار دوگانگی شدم اصن. برنج منو بدین€€

گربه تنها 19 فروردین 1395 ساعت 15:01

وزن و قدت باید با هم متناسب باشه ... منم غذایی که برنج نداشته باشه را غذا نمیدونم
و ورزش خیلی حال میده ... مخصوصا اگر توی فضای باز باشه ... کوهنوردی ... راهپیمایی ... دوچرخ سواری و و و و

تناسب رو کی تعیین میکنه؟ من!

گربه تنها 19 فروردین 1395 ساعت 15:02

راستی این عطر برنج یه جورایی بوی پا نمیده

چی می تونم الان بهت بگم؟

بهاره 2 اردیبهشت 1395 ساعت 19:42

تو یه شمالیه اصیلی

قربوووووون شماااااا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد