خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

مهربانو و ثنا

مهربانو اومده بود خونمون. همین الان رفت. راستش از دیروز خیلی استرس داشتم. چون مهربانو یه خانم نمونه ست. اشپزی و سلیقه ش خیلی خوبه و من فقط بلد چای دم کنم و حالا نهایتا املت درست کنم. تااازه حالا خیلی دیگه بخوام لطف کنم یه کوکو هم می تونم بذارم کنار املت. اما مهربانو حتی برای سفره هفت سین هم برنامه داره. ولی من به رسم و رسوم اهمیت نمی دم. اصلا سفره هفت سین نداریم. خلاصه که در مقابل مهربانو هیچی نیستم. برای همین استرس داشتم. و اینکه مهربانو می خواست صبح بیاد خونمون استرسم رو بیشتر می کرد. چون نمی تونستم سریع کیک درست کنم. اهان راستی کیک هم بلدم درست کنم. قابل توجه بعضیا که بهم می گن تو از کیک درست کردن فقط هم زدنش رو بلدی. مهربانو جان اومد ولی تنها. نه خواهرش بود و نه دختر خوشگلش. تو دستش یه کیک تولد بود. کلیییی شرمنده شدم. اخه اصلا تولدم مهم نیست که اون بخواد این همه زحمت بکشه. چون رنگ قرمز دوست داشتم مهربانو هم کیک قرمز خرید. روش هم نوشته بود ثنا جان تولدت مبارک. البته ننوشته بود ثنا. اسم خودم رو نوشته بود. واقعا نمی دونم که چرا 13 بدر به دنیا اومدم. هیییچکس نمی تونه بیاد پیشم.

مهربانو چهره ی مهربونی داره و مامانم خیلی ازش خوشش میاد. ولی نمیاد پیش ما بشینه چون می گه شما دوست هم هستین و می خوام تنها باشینو بعدش یواشکی هی بهمون نگاه می کنه. مثلا وقتی مهربانو رفت مامانم گفت اخه چقد مهربانو خوشگله .چقد مهربونه. ولی من همش فکر می کردم مامان حواسش به ما نیست.

مهربانو گفت ادرس وبلاگت رو می شه راحت پیدا کرد.نمی ترسی فامیلاتون ببینن. منم گفتم یادت باشه که تو الان اومدی خونه ی یه ادم معروف.

ولی راست هم می گه. خیلی بده که تا توی گوگل بنویسی ثنا، کل زندگیم میاد بالا. درسته که چیزای خیلیییی مهم رو اینجا نمی نویسم ولی به هر حال یه کم ضایعس. حالا کاریه که شده.

خیلی دوست داشتم پیشم بمونه. کم دیدمش. هروقت که میاد کم می بینمش. این روزا هم اصلا نرفتم بیرون براش کادو بخرم. حتی یادم رفت ببرمش تو اتاقم کتابخونمو نشونش بدم. اخه مینا که کتابخونمو دید خیلی خوشش اومد. 

باید خیلی بیشتر رو خودم کار کنم چون شبیه کسایی هستم که تازه از غار درومدن.

نظرات 2 + ارسال نظر

قالبهای رایگان
ابزار وبلاگ
طراحی لوگو و بنر رایگان

ههههععععی گفتی قالب و داغونم کردی

منا شیک 16 فروردین 1395 ساعت 00:43

تولدت مبارک ....نمیدونی چقدر شرمنده ام که تولدت یادم رفت بهت تبریک بگم ..اخه کل ایام عید رو با خودم گفتم سیزده بدر تولد ثنا هستش ..اما باز یادم رفت بس که این ایام مزخرف رو بد پر مشغله گذروندم ...خلاصه اینکه هر روز روز توست ...تولدت مبارک عزیزمممم ..خوشحالم باهات دوستم ..

عزیزم فدای سرت اصلا مسئله مهمی نیست
مرسی بابت تبریکت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد