خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

سینما

امروز تصمیم گرفتم که تنهایی برم سینما. درواقع دوتا سینما. اونم تو یه روز. که یهو به صورت اتفاقی بهاره توی اینستا یه جا منشنم کرد که نوشته بود واژه یmasturdate به معنای تنهایی به سینما یا رستوران رفتن هست. و من هم دقیقا همین امروز این قصد رو داشتم. 

هر دو سینما خیلی خیلی شلوغ بود و باید برای بلیطش توی صف می موندم. برام جالب بود که مردم هول می زدن تا بلیط بگیرن. در صورتی که بلیط به اندازه ی کافی بود و فیلم هم هنوز شروع نشده بود. وقتی شلوغی رو دیدم رفتم ته صف وایسادم تا یه وقت کسی نخوره به من. دختر و پسرش فرقی نداشت. از اینکه دانش اموزام منو ببینن هم خوشم نمیومد. هی فکر می کردم کاش گریم بلدبودم و چهره م رو عوض می کردم.اولین فیلمی که دیدم"من سالوادور نیستم" بود و بعد سریع رفتم خیابون بعدی و سینمای بعدی. که فیلمش"پنجاه کیلو آلبالو بود". فقط رفته بودم تا سینما رفته باشم. وگرنه برام فرقی نمی کرد چه فیلمی باشه. تازه برا خودم چیپسم خریدم. و چون تنها بودم، هرکی به من می رسید ازم میخواست جامو عوض کنم تا اون با همراهش بشینه.

مامان باید می رفت عیادت مامان خانم دریل و همکارام هم هرکدوم کار داشتن برا همین تنها بودم. البته عادتمه تنها برم سینما. خیلی هم خوش میگذره. حتما این فیلمارو ببینید. جالبن.

نظرات 5 + ارسال نظر
سیامک 10 فروردین 1395 ساعت 23:58 http://sin-o-heblogsky.com

تجربش رو دارم...خیلی زیاد...
سینما کافه یا پارک...حس خوبیه...
خوبه که اینهمه با خودت خوبی و دوست داری خودت رو...
البته حسی بود که نوشتت داد بهم

ملیح 11 فروردین 1395 ساعت 01:09

وااااای چه باحالل منم امروز با مامانم رفتیم سینما من سالوادور نیستمو دیدیم
کلی ام خندیدیم :))
اتفاقا من تو برنامه امه یه بار تنها برم سینما

اره منم خیلی خندیدم
ضعیفه بشین تو خونه

ملیح 12 فروردین 1395 ساعت 10:55

:)))

مگهان 13 فروردین 1395 ساعت 17:43

من هربااار اومدم تنها برم سینما یه جوری شد که نشد، حتی یه بار این تصمیم رو گرفتم و رفتم جلوی سینما! دوستم رو دیدم و با هم رفتیم و فیلم رو دیدیم :|

چه باحال

... 18 خرداد 1395 ساعت 19:24

مدتی بود تصمیم داشتم تنهایی برم سینما....از دو هفته پیش اما هر روز نمیشد یا یه بهانه ای واسه نرفتن و حس نداشتن با اینکه کلا بیکار بودم....تا اینکه دیروز پا شدم و راه افتادم رفتم حدود نیم ساعت دیر رسیدم بعد دیدم هیچ کس نیست گفتم خب همه رفتن تو سالن رفتم گیشه گفت امروز کسی نیست اکران نمیکنیم! فردا نیم بهاست روز قبلش کسی نمیاد میخوای برو سینما آزادی!منم دیگه همت نکردم و ضمن اینکه دیرم میشد و سانس ها رو هم نمیدونستم و کلا نمیرسیدم
اتفاقا همین فیلم ها رو هم میخواستم ببینم و این سینما همین دو فیلم رو داشت من بیشتر میخواستم سالوادور رو ببینم....خلاصه نشد! امروزم دیگه پا نشدم دوباره برم! شاید خوب بود میرفتم ولی انگار خورده بود تو ذوقم دیگه به اون سینما برم جای دیگه هم سانساش نمیخوره و اینکه ماه رمضونم هست خلاصه فک کردم نرم!ولی رزرو ها رو دیدم پره!

بعد ماه رمضون برو که شیرموزم بخوری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد