خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

Off to Nowhere

چیزی که می خواستم در ادامه پست قبل بگم یه چیز تکراریه. اینکه تمام اطرافیان ما، مارو بدبخت می دونن. وقتی یه چیز جدید می خریم به جای اینکه بگن مبارکه میگن "مال کیه؟" یا میگن "ای جان...آخی... عزیزم". قبلا خیلی تلاش می کردم. تا نظرشونو عوض کنم. مثلا تو تولد دوستا من از همه بهتر لباس می پوشیدم. ولی بازم تغییری ایجاد نشد. خیلی کارای دیگه م کردم. ولی.. بی فایدست.

برا همین اول عید تصمیم گرفتم تسلیم بشم. اگه دوست دارن مارو بدبخت بدونن.. باشه ما بدبختیم. ما " آخی" هستیم. و بی نهایت دلم می خواد که از اینجا برم. برم جایی که آدما با توجه به گذشته م رفتار نکنن. خودمو ببینن. حتما یه روزی از اینجا می رم.

نظرات 8 + ارسال نظر
مهشید 12 فروردین 1395 ساعت 10:57

لازم هم نیست حتما از اونجا برین که ، با آدمای جدید ارتباط بگیرین خیلی با قدیمی آ نچرخ (: من تو یه برهه ای از زندگیم این کارو کردم ،فقط میمونه فامیل که اونمم با یه سری واقعا رابطمو محدود کردم

کاوه 12 فروردین 1395 ساعت 13:29 http://www.nicebike.blogsky.com/

قایقی خواهم ساخت،
خواهم انداخت به آب،
دور خواهم شد از این خاک غریب

// بیتا \\ 12 فروردین 1395 ساعت 14:00 http://maloosak.69.mu

سبزه دلت را به نیت آرزوهایت، هر چه که هست گره بزن، شادی؛ زیبایی؛ لطافت و خوشی های پایدار تقدیم وجودتون سیزده بدرتون مبارک از ته دل خوشحال میشم به منم سر بزنین
9865

تو تمام پستای من هستی
می دونستی؟

سیامک 12 فروردین 1395 ساعت 23:29 http://sin-o-he.blogsky.com

سرباز که بودم یه سرگردی داشتیم تو دفترم یه جمله واسم نوشت...
خوشبختی فرایندی است از درون به بیرون....
من حس میکنم خودت حس خوشبختی داری...پس اگه داری زیاد به حرف دیگران توجه نکن...هرچند که سخته...
یکی از خود ساخته ترین و محکم ترین شخصیت هایی هستی که باهاش در ارتباط بودم....قدر خودت رو بدون...

ارتباطی در کار نیست
من بلاگرم
تو می خونی

سیامک 12 فروردین 1395 ساعت 23:36

سوتفاهم نشه لطفا...
بله منظور من هم دقیقا همین ارتباط وبلاگی بود...
بهتر بود تو بیانم بیشتر دقت کنم

Lady 13 فروردین 1395 ساعت 00:19 http://writtenbylady.blogsky.com

ای بابا !
چه ادمای پیدا میشن
بهشون بگو بهت افکار منفیشونو منتقل نکنن !

اونام میگن چشم

مگهان 13 فروردین 1395 ساعت 15:37

نکنه منم نا خواسته این حس رو به دیگران بدم :(؟

نکنه

بیتا 16 فروردین 1395 ساعت 18:02

اونیکه بهش گفتی تو تمام پستای من هستی من نیستم ثنا جان.

می دونم عزیزم
اون وبلاگ داره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد