خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

تولدم مبارک

ذهن من یه ماشین بزرگه. می تونه منو هرجایی و کنار هرکسی ببره تو هر زمانی. . . هر سالی. . . حتی آینده
من تو ذهنم عاشق شدم . . . مامان شدم. . . پیر شدم . . . تنها شدم . . . مجرد موندم  . . . دکتر شدم. . . از ایران رفتم . . . پولدار شدم . . . بی پول شدم. . . از دنیا رفتم . . . مترجم شدم . . . کارگزار شدم . . . ایران موندم. . . و هر اتفاق دیگه ای که فکرشو کنید. . . من همه چی رو تجربه کردم. واقعیه واقعی
 هر زندگی ای رو زندگی کردم جز زندگی خودم
تو دلم هزار جای دیگه بودم به جز اینجا
هزارتا نقش داشتم جز نقش خودم
تو ذهنم. . .
می خوام یاد بگیرم داستانای توی ذهنمو بذارم کنار و زندگی خودمو زندگی کنم. از دوران راهنمایی همیشه توی دلم جای دیگه و کنار کسای دیگه ای بودم تو یه خونه ی دیگه و شهر دیگه
شاید وقتشه یه کم جای خودم باشم
باور کنم آدمایی که کنار خودم می بینم خیالی ان و خیلی ازم فاصله دارن. . . فاصله ی مکانی
باور کنم خونه م اینجاست(مشکلی با خونمون ندارم) . .  شهرم اینجاست(لعنت بهش). . . تحصیلاتم لیسانسه از یه دانشگاه زپرتی تر از خودم. . . باید باور کنم من همینم. . .بی سواد . . تیچر. . . لیسانس. . . شمال. . . دریا. . . تنها. . . دور. . . خیلی دور
باور کن ثنا
تو نمی تونی یه ابر رو فوت کنی تا برسه به یه شهر دیگه
 نمی تونی پرواز کنی
مسافرت لعنتی توی دلت رو تمومش کن
به آسمونی که الان از پنجره معلومه نگاه کن. . . هیچ آسمونی جز این نیست. . . هیچ ستاره ای. . .
شمردن شهاب سنگای خیالی و آفتاب و حرف و چشم و درخت ونیمکت. . .نیمکت و پیاده روی و نیمکت بسه
بیا همین جایی که هستی. . . همینجایی که هستی و خیلی ازش دوری. . . بارون . . دریا. . کار مسخره. . تنها. . کوچیک. .عکس . . سرما. . شب. . آهنگ. . کلافگی. .
اینجا زندگی کن
هیچ کس صدای مغزتو نمی شنوه. . حتی اگه هزار بار صداش کنی. . تو با گوشات نمی تونی برای کسی پیغام بفرستی. . دستگاهی نیست که بتونه مغز تورو هک کنه و هرچی توشه رو یه صفحه بیاره. . فراموشش کن
احمق نباش
مسافرتو تموم کن
با ادمای خیالی خداحافظی کن
از اینجا . . . از واقعیت . . . از دوری فرار نکن
باشه؟

13فروردین 25سالت میشه

نظرات 11 + ارسال نظر
Lady 13 فروردین 1395 ساعت 00:16 http://writtenbylady.blogsky.com

سلام
همه همینجورن اکثرا مثه تو هستم با خودشن تصورات خیلی زیادی دارن مثه همینای که گفتی منم همینجوریم ... میدونی چرا اینجوریم ؟
بخاطر شرایطی هست که دارم توش زندگی میکنیم عصر تکنولوژی و کوفت و زهرماره !همه تنهان کسی با کسی کاری نداره هر کی سرش گرم زندگی خودشه پی مشکلات خودش !دیگه کسی شاید مثه قبل که مردم با هم در ارتباط بودن و دلا نزدیک بود الان اینجوری نباشه بخاطر همین زندگی واقعی ارضا نمیشیم و دنبال توهماتیم به قول تو باید جای خودمون زندگی کنیم ..منم موافقم با حرفت ..ولی فکر کردن به مثلا اینکه چند سوال بعد فلان شغلو داشته باشی یا فلا رتبه رو بگیری اینا خوبه

وقتی راهنمایی بودم تکنولوژی در این حد نبود و عصر ارتباطات هم نبود

Lady 13 فروردین 1395 ساعت 00:16 http://writtenbylady.blogsky.com

تولدتون هم مبارک

مرسی عزیزم

Lady 13 فروردین 1395 ساعت 00:30 http://writtenbylady.blogsky.com

بعضی وقتا ادم بدون اینا هم تنها میشه ولی اینا تاثیر بیشتری دارن که ادم منزوی شه و بره تو اوهام و برای خودش ادم خیالی تصور کنه مکان خیالی و...

کاوه 13 فروردین 1395 ساعت 00:58 http://www.nicebike.blogsky.com/

اگه پول و ثروتی که مد نظرت هست و نداری تعجب نکن حدود 70 میلیون تو این مملکت اینجوری هستن، اگه فک می کنی دانشگاهی که رفتی اونی دوس داشتی نبوده نوصیه می کنم که اگه میشه بخونی و ارشد رو توی یکی از دانشگاه های تاپ کشور بخونی تا بفهمی که واقعیت جدای از اونی هست که توی ذهنته، دانشگاه های ایران همشون نامید کننده هستن (تجربه شخصی خودم و خیلیای دیگه)، خلاصه این همه گفتم که بگم شما توی وضعیت خاصی نیستید الان مردم یه مملکت تو همین وضعیت هستن فقط خواسته های متفاوتی با هم دارن...
اولین مطلبی که از این وبلاگ خوندم مربوط به خانم معلمی بود که با شاگرداش مهربون بود حتی اگه کار بدی رو انجام بدن. اونجوری دوست داشتنی تر بودید ثنای قویتر و با متد خاص خودش.
تولدتون هم مبارک، شما هم خوبید و هم به نحو حیرت انگیزی صریح؛ امیدوارم که پاسخ ندید "فقط سکوت کن"

چوپان 13 فروردین 1395 ساعت 01:24

سلام.
پست قبلت رو میخوندم صبح و خواستم ازت بپرسم متولد آذری؟! دیدم زیادی عصبانی هستی نپرسیدم! الان صفحه رو رفرش کردم و نپرسیده جوابمو گرفتم!
بعنوان یک متولد سیزده! دقیقا نه ماه بعد از تو در چنین روزی! از ته دل تبریک میگم بهت.
توش یه پرنده ست.

ممنون

هدی 13 فروردین 1395 ساعت 01:26

تفلد عید شما مبارک

مرسی

فرزاد 13 فروردین 1395 ساعت 02:41 http://heyvan.blogsky.com/

خوبه تو این بارون فردا 13 بدر ندارین...تولدت رو تو خونه جشن میگیری...تولدت مبارک...واقعاً جالبه که آدم روز تولدش 13 بدر باشه...

مهشید 13 فروردین 1395 ساعت 11:01

ثنا جان تولدت مبارک
دنیا ترکیبی ست از چیزهایی که ما دوست دایم و چیزهایی که دوست نداریم
ما بهترینا رو میخوام ولی همیشه همه ش محقق نمیشه
از طرفی انسان یه. موجودیه که اگه بزرگترین آرزوهاش رو هم بدن بهش ، سریع براش عادی میشه ، حیلی عادی!

یه دوستی دارم که میگفت فرض کن عمر همه ی کهکشان ها چقده ، عمر کهکهشان راه شیری چقده ، عمر کره زمین چقده ، هرکدوم میلیاد ها ساله عمرشون..
میون این بازار شام به ما خوشبینانه 80 سال عمر میدن .. با کلی شرایط از پیش تعیین شده که خیلیاشو تغییر نمیتونیم بدیم ، بعضیاشو شاید!
پس این عمر کمو لذت ببریم حیفه حسرت و اندوه ، تا الانش که عین چشم به هم زدن گذشته ، بقیش هم همینه..
پس آرزو میکنم همه ی عمرتو با چیز های مورد علاقه ت بگذرونی و لذت ببری (:

زیاد حرف زدم:/

ممنونم همچنین

شعله 13 فروردین 1395 ساعت 13:40 http://golesorkh73.blogfa.com

تولدن مبارک ثنا جان

مرسی عزییییزم

مگهان 13 فروردین 1395 ساعت 15:07

تولدت مبارک دختر
خیلی خیلی مبارک

مرسی

کــرمینه 14 فروردین 1395 ساعت 11:21

تولدت مبارک عزیزم دلم واست تنگ شده بود

ممنونم عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد