خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

اصلاحیه

یه دور دیگه از رو پست قبلی خوندم. اینکه نوشتم اون خوشحالتره. . . من خوشحالیشو تایید نمی کنم. برای من اون خوشحالی کاملا بی ارزشه. اون پست فقط یه نتیجه علمی بود.

خدافظ

نظرات 3 + ارسال نظر
مهشید 15 فروردین 1395 ساعت 10:47

دقیقا این اصلاحیه درسته ، چون ظاهر زندگی دیگرانو نمیشه با باطن زندگی خودت مقایسه کرد ..
خوشحالی رو نمیدونم ولی قطعا کسی که کتاب میخونه ، فروغ میخونه و روی پای خودش ایستاده و سرکار میره آدم عمیق تریه حتی اگه خودش انتخاب نکرده باشه.

خودش انتخاب نکرده ولی تنکیو

دختر بهمنی 15 فروردین 1395 ساعت 13:30 http://dokhtarebahmani.blogsky.com

سکووت!

کاوه 15 فروردین 1395 ساعت 22:41 http://www.nicebike.blogsky.com/

اینایی که میگی واقعا مهم هستن؟ من تازه متوجه شدم که خیلی پرتم. چقدر دنیای آدما با هم فرق داره. خیلی ریزبین و نکته بینی. هرچند ما (خوانندگان مطلب) حتما مواردی هست که نمی دونیم و به همین دلیل ممکن نظر دور از واقعیت بدیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد