خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

چیکار می کنی؟

وقتی رفتیم خونه ی مینا اینا عید دیدنی، مهمونشون ازم پرسید "چیکار می کنی ثنا جون؟" . من همیشه موقع جواب دادن به این سوال هنگ می کنم. چون نمی دونم دقیقا منظورشون چیه؟ شغلمه یا اینکه کلا صبح تا شب چیکار می کنم. وقتی دوستام اینو سوالو می کنن در جواب فقط می گم"زندگی"، اما واقعا نمی دونستم به مهمون مینا اینا چی بگم. یه درصدم احتمال ندادم که داره شغلمو می پرسه چون به نظرم مسخره بود کسی که بعد از ده سال منو دیده به محض نشستن بگه چیکار می کنی و من بگم تدریس می کنم :))) برا همین فقط لبخند زدم و به یه طرف دیگه نگاه کردم. اونم که دید جوابی نمی دم دوباره پرسید ثنا جون جایی مشغول کار هستی؟ 

مطمئنا نمی خواست برام کار پیدا کنه. برا همین دوباره لبخند زدم و گفتم بله و باز رومو برگردوندم و تا وقتی که بریم تو اتاق مینا همش با خودم فکر می کردم چرا اینو پرسید؟ اگه من سر کار نمی رفتم و بهش می گفتم"بیکارم" چی؟ اونوقت جلوی بقیه ضایع می شدم! له می شدم!!! 

برا همین الان خوشحالم که می رم سر کار. از این به بعد فقط به خاطر مهمون مینا اینا میرم سر کار.

نظرات 2 + ارسال نظر
سیامک 16 فروردین 1395 ساعت 12:50 http://sin-o-he.blogsky.com

نه اتفاقا..نه ضایع می شدی و نه له می شدی...
هرکسی بنا به موقعیتش سر کار میره یا نمیره...تازه از دید خیلیا کار اینه صبح زود بزنی بیرون و آخر شب بیای...

تنها اتفاقی که میفتاد اگه میگفتی نمیری سرکار...مهمون مینا می پرسید ای وای چرا؟؟ حتما دنبال یه کار خوب باش و....
اون موقع ثنا لبخند میزد و روشو برمیگردوند اون ور...

نه خیلی چیزا هم هست که نمی شه گفت
افتضاح می شد

گربه تنها 18 فروردین 1395 ساعت 01:35

من یه مدت هست نمیرم سر کار و در آمدم بیشتر از زمانی هست که میرفتم سر کار ... الان مطمین شدم که قبلا واقعا سر کار بودم

چه جالب

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد