خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

چاقوی داغ

یه بار وقتی خیلی کوچیک بودیم تو چشم خانم دریل خاک رفته بود. منم از الکی بهش گفتم اگه چاقو رو داغ کنم بذارم رو چشمت خوب می شی.

هیچی دیگه.  . . بگذریم. . . 

بچه بودم خب!

الان نظرتون راجع به من و دریل عوض شد؟ خوب بود دروغ می گفتم؟

نظرات 3 + ارسال نظر
کاوه 16 فروردین 1395 ساعت 21:47 http://www.nicebike.blogsky.com/

شما واسه خودتون از بچگی خانوم دکتری بودیا

لیلا 17 فروردین 1395 ساعت 09:40


یعنی من مُرده ی این راستگوییت هستم

:)))))))

گربه تنها 18 فروردین 1395 ساعت 01:27

تو همون تدریس بکنب کافیه ... پزشکی برای سلامتی اطرافیانت اصلا خوب نیست

:))))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد