خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

...

هرموقع از یه مشکل جسمی تو وبلاگم می نویسم زود خوب میشه. الانم می خوام بنویسم. فکر می کنم معده م یا کیسه صفرام هست. نمی دونم دقیقا.شاید از ریه باشه. کلی راجع بهش خوندم. به خاطر ترس از آندوسکوپی هم نمی رم دکتر و فقط دردشو تحمل می کنم. دوستم ندارم بمیرم. از مریض شدن هم متنفرم. لطفا یه کاری کنید خوب شم دیگه. مرسی جبران می کنم.

نظرات 4 + ارسال نظر
شوکا 17 فروردین 1395 ساعت 00:47

خدا همه مریضا رو شفا بده بل اخص مریض منذور

بل اخص قربون شما

کاوه 17 فروردین 1395 ساعت 07:36 http://www.nicebike.blogsky.com/

فک کنم باید برید دکتر و هرچی میگه گوش کنید، چون واسه زنده موندن لازمه، ضمنا خواننده ها هم دوست ندارن نویسنده ناخوش باشه

گربه تنها 18 فروردین 1395 ساعت 01:24

امیدوارم زود خوب بشی ... اما درد نشانه ایی هستش و قبل از این که دیر بشه حتما به دکتر مراجعه کن
شاید باید با کسی بری ... کسی که همراهت باشه و باهاش احساس راحتی کنی
دلیل نمیشه همیشه بیرون رفتن ها به کافی شاپ و رستوران ختم بشه ... هر جا که با یه دوست باشی خوش میگذره و تازه دوستت احساس مفید بودن میکنه
من با خیلی از دوستام رفتم و کلی هم مسخره بازی و خنده داشتیم ... خوشبختانه هیچ کدوم هم هیچ مشکلی نداشتن

من هیچ دوستی اینجا ندارم و از این قضیه بسیار خوشحالم

گربه تنها 19 فروردین 1395 ساعت 14:33

تا تعریفت از دوست چی باشه؟ ... وگرنه ما خیلی دوست هایی داریم که البته با داشتن بعضی هاشون دیگه نیازی به دشمن نداریم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد