خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

شرایط موجود در محل کار

به احتمال خیلی زیاد اون همکارم که گفتم دوسش دارم ولی روز آخر بهم گفت چرا به فلان دانش آموزت A دادی و منو حسابی ناراحت کرد، وبلاگمو پیدا کرده و اتفاقا اون پست هم خونده. چون از 14فروردین که دیدمش کلا یه جور دیگه شده. اولش فکر کردم من زیادی حساس شدم و تلقین می کنم که اون عوض شده ولی وقتی دیروز داشت راجع به یه دانش آموزی نظر می داد رو به من کرد و تا خواست توضیح بده گفت هیچی ولش کن. اینجا بود که مطمئن شدم اینجارو خونده. حالا این ترم کلاسی که دانش اموزاش سه ماه گفتن خانومیان(یعنی من) تیچرشون بشم رو دادن به این همکارم و اون دانش اموزا هم همون جلسه اول (یعنی دیروز) خیلی راحت به این همکارم گفتن چرا خانومیان تیچرمون نشده؟ ما منتظر اون بودیم و...

همکارم هم ناراحت شده(حق داشته منم جاش بودم ناراحت می شدم اما نه تا این حد) بعد از کلاس اومد دفتر و به کارشناس مربوطه(من عاشق این کارشناس هستم حتی اگر بهم فحش بده) گفت که بچه ها خانومیان رو می خوان و چرا کلاسو ندادی بهش و این صوبتا.

و جالب اینکه کلاس ترم پیش همین همکارم رو هم دادن به من. البته بچه های خیلی موبی بودن و کلاس خیلی خوبی بود. 

از طرفی می گم نکنه همین کارشناس به همکارم گفته که چرا به خانومیان گفتی نباید به اون دانش اموزه A می دادی. شاید اینجارو نخونده و خانم کارشناس خودش تصمیم گرفته که همچین حرفی رو به همکارم بزنه. از هیچی مطمئن نیستم.

اما اصلا از اینکه کسی وبلاگم رو پیدا کنه نمی ترسم. البته به جز دریل :| نه حتی از دریل هم نمی ترسم. دروغ که نمی نویسم. ثبت وقایع روزانه است :\


نظرات 7 + ارسال نظر
مهشید 17 فروردین 1395 ساعت 13:01

http://s5.picofile.com/d/a8164893-1ca3-4a10-af20-735a25c5cf0f/Mohsen_Namjoo_Alaki_Alaki.mp3



لینک یه آهنگو برات گذاشتم به نظر خودم قشنگه و متفاوت ، خواستی دانلود کن..
گوش کنی میفهمی همه ی این تفکرات الکیه ((: البته اهنگ طولانیه صبر کن به جاهای خوبش برسه..

ممنون
اینو داشتم
کدوم تفکرات؟

بیتا 17 فروردین 1395 ساعت 13:23

این پستت منو برد به اون موقع ها. زمانیکه تو blogfa می نوشتی. شبیه پست های قدیمی اونجا شده.

شاید بخاطر کلمه ی "خانومیان" بوده
دلم بلاگفا می خواد شدییییید :(((

مهشید 17 فروردین 1395 ساعت 13:24

منظورم تفکرات خاصی نیست
کلا زندگی که همگی درگیرشیم فک میکنیم خیلی مهمه (:
یکی نیس بگه بیخیال بابا (((((:

اره اهنگ خیلی خوبیه

ملیح 17 فروردین 1395 ساعت 16:14

من هربار پستاتو میخونم تهش تو دلم میگم عاشقتم دختر :)))
عه این چه آهنگیه منم برم دانلود کنم بیخیال دنیا شم
والاا دروغ چیه ثبت وقایع روزانه اس دیگه . ما همه شاهدیم

عزیزمییییی

کاوه 17 فروردین 1395 ساعت 17:36 http://www.nicebike.blogsky.com/

احتمال اینکه اینجا رو خونده باشه خیلی کمه، موضوع چیز دیگه ای هست. جالبه که بچه ها دوست دارن با شما کلاس داشته باشن، احتمالا برای همون سبک برخورد و ... (از سبک تدریستون چیزی نمی دونم اگه می دونستم هم چیزی در ارتباط با تدریس نمی دونم پس نظر نمی دادم) باشه، حس خوبیه که آدم خواسته بشه اما کم کم حسادت سایرین رو جلب میکنه

دختر بهمنی 18 فروردین 1395 ساعت 00:31 http://dokhtarebahmani.blogsky.com

معمولا بیشتر بلاگرا میترسن شناسایی شن....
منم نمی ترسم:)

آفرین

شوکا 20 فروردین 1395 ساعت 21:27

شهامتت تو حلقم من که اگه وبلاگمو کسی پیدا کنه ترجیح میدم خودکشی کنم

از این حرفا نزن دیگهههه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد