خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

مهر مادری

مامان: بفرما! هی بهت گفتم ازدواج کن. نکردی، الان گفتن  سزارین ممنوع شده، باید طبیعی به دنیا بیاریش.

من: یعنی تو فکر می کنی من حامله ام؟

مامان: کلا می گم!

.

.

.

حالا جدا از شوخی مامان، یعنی چی تو زایمان مردم هم دخالت می کنن :)) خیلی کار بدیه. مثلا اگر من الان یه بچه تو شکمم بود، به محض اینکه می فهمیدم باید طبیعی به دنیا بیارمش، خودمو از همین بالا پرت می کردم پایین. البته طبقه اولیم. نمی مردم. ولی چون با شکم خودمو پرت می کردم، بچه می مرد و من راحت می شدم!!! :|

نظرات 6 + ارسال نظر
گربه تنها 19 فروردین 1395 ساعت 14:28

چرا همه فکر میکنند که زن برای بچه دار شدن هستش؟!!!!!

شاید چون مردا نمی تونن بچه دار شن

مگهان 19 فروردین 1395 ساعت 16:14

اوم، اما من عاشق زایمان طبیعی هستم.
اگه یه روزی دری به تخته بخوره و متاهل شم(!) احتمالا دکترا تشخیص میدن باید سزارین شم حتما:|

:| من بهت پیشنهاد می کنم فیلمشو ببینی

دختر بهمنی 19 فروردین 1395 ساعت 19:35 http://dokhtarebahmani.blogsky.com

فک نکنم عملی شه!!بیشتر هزینه های بیمارستان از همین سزارینای چند میلیونیه!5میلیون پول کمی نیس که بخوان بیخیالش شن!

+خدا نکنه:)

چرا بابا شده
یه نفرو میشناسم که اینکارو کرده
در ضمن من نمی دونستم پول عمل پنج میلیونه؟
پس تحت هر شرایطی از پنجره می پرم

دختر بهمنی 19 فروردین 1395 ساعت 20:54 http://dokhtarebahmani.blogsky.com

پنج میلیون کفشه!داریم هفت میلیون و بیشتر!دکترت هر چقدر معروف تر گرونتر!

نه بابا

بچه نخواستیم :| همستر می خرم به جاش

دختر بهمنی 19 فروردین 1395 ساعت 21:07 http://dokhtarebahmani.blogsky.com



همستر ارزون تره...10تومن تا17تومن

حله

شوکا 20 فروردین 1395 ساعت 21:31

طبیعی خیلی خوبه که تازه شکمت هم بعد از زایمان شل نمیشه تازه توام که لاغری لگن ات بزرگه راحت زایمان میکنی ..
نکه من شش تا شکم زاییدم تجربه دارم

شما یه شکم بزا بعد بیا برا ما تعریف کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد