خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

بورس

یه دوستی دارم که اونم توی بورسه و همیشه خیلی فضایی راجع بهش حرف می زنه. مثلا می گه الان با انقد سرمایه، اونقد سود هر مااااه بدست میاد! 

ولی اینطور نیست. به خودشم گفتم اما قبول نمی کنه. بورس جوری نیست که بشه گفت درآمد منظمی داره. نظر من اینه که با بورس نمی شه پولدار شد. و اونایی که با بورس پولدار شدن، کسایی هستن که بابت سیگنال های خرید و فروش و یا اموزش بورس از مردم پول گرفتن.

من به بورس به چشم یه سرگرمی نگاه کردم همیشه. یه کار فان که توش سود هم هست. ضرر هم!

نظرات 6 + ارسال نظر
تیلوتیلو 19 فروردین 1395 ساعت 10:25 http://meslehichkass.blogsky.com/

منم دوست دارم یاد بگیرم
ولی اصلا هیچی در موردش نمیدونم

تو نت اموزشش هست

رضا 19 فروردین 1395 ساعت 12:47

کاملا با حرفت مخالفم و جمله هاتو اینجوری ادامه میدم:

با بورس میشه پولدار شد اگه: رانت داشته باشی :)

و

اونایی که با بورس پولدار شدن، کسایی هستن که: رانت داشتن :)

البته کسایی که علم تحلیلشون قوی هست هم در وهله ی بعد نسبت به رانت داران! میتونن پولدار بشن :)

ممنون از نظرتون

رضا 19 فروردین 1395 ساعت 12:51

خواهش می کنم

گربه تنها 19 فروردین 1395 ساعت 14:26

در اقتصاد سالم بورس یه جور قماره ... اما در ایران با نظر رضا موافقم

چه عالی

رضا 19 فروردین 1395 ساعت 15:53

مرسی گربه تنها

اتفاقا به نظر من در اقتصاد سالم بورس به هیچ وجه قمار نیست. اونجا فقط با تحلیل میشه سود کرد ، نه شانس دخیله نه رانت و نه فروش سیگنال و نه هیچ چیز دیگه ای. در واقع مثل تموم شغلای دیگه باید فوت و فنشو یاد بگیری و اطلاعات کاملی از اقتصاد داشته باشی تا تحلیلگر و تریدر خوبی باشی و در نهایت بتونی پولدار بشی...

مهشید 19 فروردین 1395 ساعت 18:27

امروز یه سهمی رو فروختم ضرر کردم عهد اومدم اینجا دیدم موضوع بورسه خخخخخخخ

چرا تو ضرر فروختی؟ چه سهمی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد