خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

Most of the Times

یه دانش اموز داشتم که ترم پیش ازم پرسید Why are you always happy? و من نمی دونستم که دقیقا چه جوابی بهش بدم. گفتم همیشه اینجوری بودم. 

این ترم  دیگه دانش آموزم نیست. امروز اومد جلوی دفتر و بهم گفت you are still happy!!  :))

الان داشتم کتاب "هنر شفاف اندیشیدن" رو می خوندم. یه جاش نوشته بود:

وقتی از افرادی که از زندگی خود راضی اند درباره ی رمز خوشبختی شان سوال می کنم، معمولا پاسخ هایی از قبیل" باید به جای نیمه ی خالی به نیمه ی پر لیوان نگاه کنی" می شنوم. انگار اصلا این افراد متوجه نیستند که راضی به دنیا آمده اند. و گویی حالا تمایل دارند نکات مثبت هرچیزی را ببینند. آن ها متوجه نیستند طبق بسیاری از تحقیقات، مثل پژوهش دن گیلبرت، از دانشگاه هاروارد، شادمانی به شدت به ویژگی های شخصیتی، که در طول زندگی انسان ثابت می مانند، مربوط می شود.یا آنگونه که لیکن و تلگن، دو دانشمند علوم اجتماعی عنوان می کنند" تلاش برای شادمان تر بودن، درست مثل تلاش در جهت بلند قد تر شدن بیهوده است" 

نظرات 3 + ارسال نظر
شوکا 21 فروردین 1395 ساعت 23:13

الان تکلیف چیه ؟! هم اینجا کامنت بزاریم هم بلاگفا ؟!

نه دیگه
یکشو انتخاب کن
زنونه مردونه ش کردیم

رضا 22 فروردین 1395 ساعت 07:38

این همون کتابه نیس که عادل فردوسی پور ترجمه کرده؟

بله

دختر بهمنی 22 فروردین 1395 ساعت 20:14 http://dokhtarebahmani.blogsky.com

بلاگفام مینویسی؟

اره بخاطر قالبم
کپی میکنم درواقع

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد