خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

رو اعصاب

یه پسر 13ساله تو اموزشگاه هست که گویا از من خوشش میاد و توی دایرکت اینستاگرام بهم پیام داده بود و کلی آیکن قلبو بوس و اینا و بعد هم ته ش نوشت عاشقتم! منم بلاکش کردم. ولی این پسر عوضی به یه تیچر دیگه پیام داد و گفت لطفا به خانوم خانومیان بگید منو آنبلاک کنه و هی مزاحم اون تیچر می شد. و خلاصه الان کل همکارا می دونن این قضیه رو.

دیروز یه نفر که اسم کوچیکش مثه همون پسر عوضیه، یکی از همکارارو خواسته فالو کنه (قبلا دانش اموز همون همکار بوده و من اصلا نمی شناسمش). همکار هم چون عکسای شخصی میذاره اجازه نداد اون فالوش کنه و بعد به من پیام داد گفت فلانی همونیه که عاشقت شده؟ 

درسته که سوالش خیلی بد بود ولی به دل نگرفتم. گفتم نه من این دانش اموزو نمی شناسم. همکار گفت میشه لطفا اگه می خوای عکسای منو لایک کنی یه اکانت خصوصی بسازی؟ چون وقتی تو منو لایک می کنی بقیه می تونن عکسامو ببینن. هرچقد بهش توضیح دادم که تا زمانی که خودش پرایوت هست کسی نمی تونه عکساشو ببینه قبول نکرد. بعد هم تو گروه همکارا نوشت اطلاعیه مهم: لطفا اکانت خصوصی بسازید چون امروز یکی از پسرای اموزشگاه خواسته منو فالو کنه و این اصلا خوشحالم نکرده.

بعد یکی دیگه از همکارا بهش گفت خب وقتی تو اجازه ندادی فالوت کنه دیگه چرا ناراحتی؟ این باز گفت چون وقتی شما منو لایک می کنید بقیه می تونن عکسامو ببینن. و همکار گفت تو پرایوت هستی همچین چیزی امکان نداره.

منم دیدم این همکار مثل اینکه قرار نیست آروم بگیره، آنفالوش کردم و بعد یه دور بلاک و آنبلاکش کردم تا از لیست فالویینگاشم بیرون بیام و بهش گفتم من آنفالوتون کردم که خیالتون راحت باشه و از الکی بهش گفتم بعدا یه پیج دیگه درست می کنم شمارو فالو می کنم :/

دیروزم داشت توی دفتر می گفت خیلی ناراحتم که خواستن منو فالو کنن. اصلا می رم عکس پروفایلمم بر میدارم تا کسی منو نبینه:| 

این همکارم نزدیک 40سالشه ها! بعد الان فقط مشکلش اینه که پسرای کوچولوی اموزشگاه عکس پروفایلشو می بینن؟ یعنی با همین اکانتش که هی اینور اونور کامنت میذاره بقیه ادما نگاه می کنن ایراد نداره؟


نظرات 4 + ارسال نظر
Parastesh 22 فروردین 1395 ساعت 13:10

سلآم ثنا بانو:)
این پسر ۱۳ساله بچه اس بابا وقتی میگن عاشقتم یعنی معلمش رو بسی دوست داره منم خودم بعضی اوقات شده به معلم مردمون گفتم آقا من شما رو بسی دوست دارم که بچه ها به منظور بد گرفتن ولی همشونو روشن کردم و گفتم خجالت داره واستون با این فکر چپتون آخه ایشون جای پدرمه من عاشقشم من فقط بدلیل اینکه ایشون جذاب و دوست داشتنی هستن اینو گفتم وگرنه منظوری نداشتم شما ذهنتون اشتباه گرفته ، البته بعضی دانش آموزا واقعا قصد مزاحمت دارن و وارد دوره گنگی شدن و دوست دارن با جنس مخالفشون آشنا بشن ،شاید ایشونم از اون دسته آدماس:|

سلام عزیزم
بله همینطوره قصد مزاحمت داره

شیرین 22 فروردین 1395 ساعت 13:46

به خاطر سن و جوش هورمون خیلی حالشون خراب میشه و چون خام و احمق هستن می تونن باعث آبرو ریزی هم بشن در حدی که از آدم بزرگای این کاره خطرناکترن. خیلی احتیاط کن

همینطوره

لیلا 23 فروردین 1395 ساعت 17:16

اسم اون دریل بود
اسم اینم بذار مته
عجب اسکلیه

نه خانم خوبیه خیلی دوسش دارم ولی خب اشتباه کرد دیگه

بهاره 2 اردیبهشت 1395 ساعت 20:28

اینکه خانم خوبیه یا نه رو نمیدونم ولی فهمیدم که اسگله مغزش کپک زده

اخی انقد مهربونه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد