خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

تفاوت بلاگ اسکای و بلاگفا

من از 14سالگی توی بلاگفا می نویسم و برای همینه که خیلی باهاش راحتم. اکثر دوستامم توی همین بلاگفا پیدا کردم. یکی از بزرگترین خوبی هاشم اینه که قالب وبلاگش خیلی راحت پیدا می شه و متنوع تره. از همون اول جوری نوشتم که همش خواننده های خانم بهم سر بزنن. اگر هم خواننده ی آقا داشتم خیلی کم کامنت می ذاشتن و حتی خودشون می گفتن که چون نوشته هات دخترونست ما چیزی نمی گیم.
توی بلاگ اسکای شاید یه ساله که می نویسم. اولین چیزی که توی بلاگ اسکای فهمیدم این بود که اکثرا آقایون اونجا وبلاگ دارن. و اصلا هم براشون مهم نیست نوشته ت دخترونست. راجع به هرچیزی نظر می دن حتی رنگ لاک.
یکی دیگه از خوبی های بلاگفا اینه که کامنت دونی توی یه صفحه کوچولو و جدا باز می شه. اما تو بلاگ اسکای کلا سیستم عوض میشه و خیلی سخته.
بلاگفا همیشه برام حکم پیژامه رو داشته و خیلی راحت توش نوشتم اما بلاگ اسکای رو هرکاری کردم نشد که مثه همیشه باشم.
خوبی بلاگ اسکای اینه که احتمال نمی دی مطالبت بپره و ولی بلاگفا سابقه ی داغونی در این زمینه داره.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد