خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

خوابم میاد

امروز ساعت 8.45 بیدار شدم و بر خلاف روز های دیگه بعد از گذاشتن سفارش ها نخوابیدم. با اینکه دیشب ساعت 3 خوابم برد. بلکه لپتاپ رو روی شکمم گذاشتم و به خرید و فروش ها نگاه کردم و اسم چند تا سهم هم نوشتم رو یه کاغذ تا این روزا زیر نظر داشته باشمشون. سپس بعد از یک ساعت بلند شدم و اتاق رو مرتب کردم و جاتون خالی صبحونه خوردم. اونم چیییی  کره و عسل. به به . . . بعدش دوباره اومدم پای بازار و کتاب اصول بازار هم باز کردم که بخونم اما بیشتر از نصف صفحه نشد. چون خوابم میاد. بعدش یه کتاب دیگه باز کردم که اونو بخونم و همزمان به بازار هم نگاه می کردم. دو فصل از اونم خوندم. یعنی یه رمان نوجوان بود. ولی نتونستم ادامه بدم. امروز دو تا کلاس هم دارم. واقعا خوابم میاد. به این فکر می کنم که باید کتاب های پی دی اف هم بخونم.

نظرات 1 + ارسال نظر
دختر بهمنی 24 فروردین 1395 ساعت 20:53 http://dokhtarebahmani.blogsky.com

مثل من خوش خوابین:)

بلی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد