خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

غلط کردم

یکی از همکارا گفت که چون پایین موهاش همش گره میخورد و داغون شده بود کوتاهش کرد. منم دیدم پایین موهام همینجوری شده،  تصمیم گرفتم بدون اینکه به مامانم بگم دو سانت از موهامو کوتاه کنم. ولی نمی دونم چرا خیلی بیشتر از دو سانت شد. شاید فکر کنید مثلا ده سانت. ولی نه! خیلی بیشتر :| یعنی قبلا موهام تا کمرم بود شایدم پایینتر، اما الان مثلا تا پایین بازومه. بعد که دیدم اینجوری گند زدم خومو دلداری دادم و گفتم خب زیادم کوتاه نیست و رفتم پیش مامان. مامان داشت ناهار میخورد وقتی منو دید دهنش چند ثانیه باز موند و بعدش بهم گفت دیوونه!!! چرا اینکارو کردی؟ بهش توضیح دادم که پایین موهام گره میخورد. ولی مامانم خیلی ناراحت شده بود و هر نیم ساعت یه بار میگفت: حیف نبود؟؟؟؟ موهای به اون بلندییییی :| بعد رفتم نشستم رو زمین مامانم گفت یادته وقتی می نشستی موهات تا روی زمین می اومد؟ اما الان چی؟ بعدشم هی عکسای منو نگاه می کرد و می گفت چقد موهات بلند بود :|

اخرش دیگه اشکم درومد :(( غلط کردم :((((

نظرات 2 + ارسال نظر

:))

بهاره 2 اردیبهشت 1395 ساعت 20:44

موهات جون میگیره اینجوری. اونوقت دیگه نمیریزه و زودتر بلند میشه

مرسی از دلداری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد