خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

نمی دونم

من یه دوستی دارم که کاملا می دونه من از چه کتابایی خوشم میاد. برا همین به جای من می ره نمایشگاه کتاب و برام خرید می کنه.

آموزشگاهمون یه کانال زده و تیچرا هم ادمینش هستن. قراره یه کانال خیلی خوب بشه. چون من چیزای خیلی خوبی اونجا میذارن و چون خودم خیلی خوبم پس اون کانال هم خوب می شه. اگر اعتماد به نفس خواستین بگین قرض بدم بهتون.

یکشنبه ها و سه شنبه ها ساعت اول یه سری دانش اموز نفهم دارم که شدیدا از همه نظر رو اعصابن. و من هر هفته همینو اینجا می نویسم :|

کفش جدیدم پامو داغون کرده و الان چهارتا از انگشتای پام و همینطور پشت هردوتا پام داغونه. در حد فلج اطفال.

شاید دو یا سه روزه که کتاب نخوندم و واقعا جای تاسف داره. 

میخوام وقتی نمایشگاه شروع شد یکی دوتا پست بذارم تو اینستا و چندتا کتاب معرفی کنم تا بقیه اگه دوست داشتن بخرن.

الان باید برم مسواک بزنم و بعدشم لاک بزنم.

فعلا همینااااا


نظرات 5 + ارسال نظر
دکوراسیون داخلی 5 اردیبهشت 1395 ساعت 13:24 http://decorasion.com/

مطالب شما بسیار جذاب است، موفق و پیروز باشید.

می دونم

تیلوتیلو 5 اردیبهشت 1395 ساعت 13:32 http://meslehichkass.blogsky.com/

:)

ﻣﺮﺍﻗﺐ ﺑﺎﺷﯿﺪ!
ﻣﺮﺍﻗﺐ ﻫﻤﯿﻦ “ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻡ” ﻫﺎ
“ﻋﺰﯾﺰﻡ” ﻫﺎ
“ﻣﻬﺮﺑﺎﻧﻢ” ﻫﺎ
ﻣﺮﺍﻗﺐ ﺑﺎﺷﯿﺪ!
ﺑﻌﻀﯽ ﻫﺎ ﺑﺎﺯﯼ ﺑﺎ ﮐﻠﻤﺎﺕ ﺭﺍ ﺧﻮﺏ ﻣﯽ ﺩﺍﻧﻨﺪ ﻏﺮﯾﺒﻪ ﻫﻢ ﻧﯿﺴﺘﻨﺪ !
ﻫﻤﯿﻨﻬﺎﯾﯽ ﻫﺴﺘﻨﺪ ﮐﻪ ﺍﺯﺟﺎﻥ ﻣﯽ ﮔﻮﯾﻨﺪ ﻭ ﺩﻟﺒﺮﯼ ﻣﯽ ﮐﻨﻨﺪ!
ﻫﻤﯿﻨﻬﺎﯾﯽ ﮐﻪ “ﺁﺷﻖ” ﻣﯽ ﺷﻮﻧﺪ ﺗﺎ ﺍﺩﺍﯼ”ﻋﺎﺷﻖ” ﺭﺍ ﺩﺭﺁﻭﺭﻧﺪ!
ﺑﯿﭽﺎﺭﻩ ﻋﺸﻖ!
ﺑﺎﺯﻫﻢ ﺳﺮﺵ ﮐﻼﻩ ﻣﯽ ﮔﺬﺍﺭﻧﺪ ﺁﻧﻬﺎﯾﯽ ﮐﻪ،
ﻧﻪ ﻻﯾﻖ ﻋﺸﻘﻨﺪ ﻭ ﻧﻪ ﺍﻧﺴﺎﻥ !

باشه

شیرین 5 اردیبهشت 1395 ساعت 21:03

این یارو نادم اگه کپی پیست نبود چجوری آدرسشو می نوشت ؟ یکی سوزوندتش . نادم شده از اشق . ببخشید . عشغ .
خط چارم میذارن به جای "ن" باید "م" باشه . نیست ؟

یسسسس

دختر بهمنی 5 اردیبهشت 1395 ساعت 23:18 http://dokhtarebahmani.blogsky.com

کفش که بازی درمیاره پای آدم به قول تو فلج میشه

بچه ان دیگه بزرگ میشن و احتمالاً میفهمن که یه موقعی رو اعصاب بودن... بازم خسته نباشی که چیزی بهشون نمیگی

پسرن! می فهمن؟ پسرا می فهمن؟!
از هر هفت میلیارد یه نفرشون می فهمه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد