خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

خواهش می کنم

خیلی زود فکرم می ره رو مردن. وقتی یه تار موی سفید می بینم فکر می کنم قراره بمیرم و بعدش غصه می خورم از اینکه کلی کار هست که دلم میخواد انجامشون بدم و اگه بمیرم دیگه نمی شه.

این روزا که این مشکل جسمی برام پیش اومده و دلمم نمی خواد درموردش بنویسم چون عصبانیم می کنه، به مرگ فکر می کنم. دلم نمیاد بمیرم. 

قراره این تابستون برا اولین بار همش پیرهن بپوشم. اونم پیرهن آبی. قراره جمعه ها تو یه قسمتی از اتاقم که افتاب میاد چای بخورم. قراره داستان بنویسم نقاشی بکشم. می خوام ساز زدن یاد بگیرم. میخوام . . . 

اصلا دلم نمیاد بمیرم

یه چیز دیگه که خیلی باعث می شه ناراحت باشم ترس از آندوسکوپیه. اگه دکتر بگه باید آندوسکوپی کنی می دونم که خیلی گریه می کنم. خیلی خیلی زیاد. لطفا نگه.

نظرات 6 + ارسال نظر
تیلوتیلو 8 اردیبهشت 1395 ساعت 08:25 http://meslehichkass.blogsky.com/

تازه اندوسکوپی برای تشخیص بیماریهای گوارشی قسمت خوبه ماجراست... قسمتهای وحشتناک تری هم داره... در ضمن اندوسکوپی اصلا و ابدا ترس نداره

اینجوری منو بیشتر ترسوندی

neda 8 اردیبهشت 1395 ساعت 12:57

be strong teddy girl

chash

لیلا 8 اردیبهشت 1395 ساعت 15:09

نگن کلونوسکوپی

عین مامانمی یعنی

شیرین 8 اردیبهشت 1395 ساعت 23:30

کاش میشد عین پیرهن ادمو پشت و رو کنن چک کنن بعد برگردونن بگن چیزی نیست برو .
امیدوارم حتی لازم نباشه قرص بت بده . نترس آدم به این راحتیا نمیمیره . همه کارایی که گفتی رو می کنی

دختر بهمنی 9 اردیبهشت 1395 ساعت 09:34 http://dokhtarebahmani.blogsky.com

عزیزم ایشاا... که چیز مهمی نیس:)

تو دختر قوی هستی ،شک ندارم

مهرسا 9 اردیبهشت 1395 ساعت 11:50

تو چقد شبیه منی
اره حتما داستان بنویس، خیلی خوب مینویسی

: عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد