خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

دزیره

داشتم به یکی از همکارا می گفتم که کتاب دزیره رو از مامان مینا قرض گرفتم که بخونم  بعد یه همکار دیگه که گفتم از من خیلی بزرگتره و من هیچوقت نمی تونم به شوخیاش بخندم گفت دزیره؟ من اونو وقتی کلاس پنجم بودم خوندم! گفتم آفرین تو 11 سالگی کتابای قطور میخوندین! عالیه. گفت آره من توی دبستان همه ی آثار لئو تولستوی رو تموم کردم :|

و من اصلا روم نشد بهش بگم نویسنده ی دزیره، تولستوی نیست! :/

نظرات 1 + ارسال نظر
شیرین 10 اردیبهشت 1395 ساعت 14:41

دزیره زن ناپلئون ؟ منو بردی تو قدیما . حالت خوبه راستی ؟

هنوز نخوندمش
تغییری نکردم
فردا میرم دکتر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد