خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

zootopia

یه سری از انیمیشنا خیلی خوبه و برای اینکه کسیو راضی کنم که حتما دانلود کنه ببینه بهش می گم "این انیمیشینو اگه وقتی تموم شد دوباره از اول ندیدی بیا تف کن تو صورت من" یعنی با این حرف طرف دیگه شک نمی کنه و سریع می ره دانلود می کنه. ولی واقعا انیمیشنای خوبو می گما.

حالا یه انیمیشن هست که اگه ندیدین باید دانلود کنید. اگه دو بار ندیدینش بیاین تف کنین تو بلاگفا 


توی بلاگ اسکای هر کاری کردم نشد لینک بذارم اما تو بلاگفا هست. اینجا فقط ادرس سایت رو می ذارم. برید تو سایت minitoons.ir انیمیشن zootopia رو دانلود کنید.
نظرات 3 + ارسال نظر
تیلوتیلو 10 خرداد 1395 ساعت 11:57 http://meslehichkass.blogsky.com/

:))

بیتا 10 خرداد 1395 ساعت 12:03

وای ثنا جون کجا بودی دلم برات تنگ شد . هر وقت از این پستامی ذاری میرم تو اون موقع ها .اینو یه دفه گفته بودم فکر کنم ...اگه میشه باز هم از این پستا بذار

عزیزم حتما :*

مگهان 12 خرداد 1395 ساعت 17:30

شماها چقد ترافیک دارین که کارتونم دانلود می کنین:(؟

+ من عاشق کارتونم

من نت نامحدود هم ندارم. ولی چون ادم پولداری هستم دانلود میکنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد