خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

دریل حسود

خانم دریل که قرار بود پزشکی بخونه یهو منصرف شد و گفت نهههه خیلی سخته بیخیال. بعد مادر شوهرش که فهمید اومد بالا گفت زنیکه خجالت نمی کشی دیگه سر کار نمی ری و پولای پسر منم اینجوری هدر دادی؟ خانم دریل هم چون خیلی ریلکسه فقط نگاش کرد و بعد هم احتمالا رفت رنگ ناخنشو عوض کرد و میوه خورد. سپس چند روز بعد رفت دنبال کار اما هر جا که می رفت اونا زنگ می زدن به اون آزمایشگاهی که دریل قبلا کار می کرد و می پرسیدن این چجور آدمیه؟ اون آزمایشگاهه می گفت خیلی بد اخلاقه و در نتیجه همه به دریل جواب رد دادن. بعد دریل تصمیم گرفت بوتیک بزنه! (خدایااااا کیل می خب) ولی مامانش گفت اگه بخوای اینکارو کنی مادر شوهرت دیگه حتما می کشدت و می گه پول پسر منو فلان و اینا پس بشین مثه ادم زندگی کن. دریل هم همیشه اول همه حرفا اینو می گه " من از زندگیم راضی ام ولی.." . برا همین به مامانش گفت من از زندگیم راضی ام ولی تو خونه حوصله م سر می ره. بعد مامان دریل به مامان من همه اینارو گفت و مامان من گفت خب بهش بگو بچه بیاره (یعنی به دنیا بیاره) ولی خب مامانم پیشنهاد خوبی نداد. یعنی چی که دوای درد زن و شوهرارو بچه می دونن. من اصلا با بچه دار شدن مخالف نیستما. اتفاقا به نظر من آدم باید چهار پنج تا بچه داشته باشه که خونه حسابی شلوغ شه و ادم سر درد بگیره ولی نه واسه هرکیییی. 

بعدش حالا دریل خانوم همش از خودش عکس میگیره میذاره گوشه تلگرامش. اونم چه عکسایی. یه لنز خریده رنگ چشمای من(حسوووووود) بعد هی عکس میگیره. آخه عزیز من... دوست من... گل من ن ن ن . . . این رنگ اصلا بهت نمیاد. بی ریخت تر می شی. بعدشم! رنگ  چشمای من با توجه به رنگ لباس و نور محیط (عین آفتاب پرست) تغییر می کنه. تو که نباید بری لنز تمام طیف رنگی چشمای منو بخری( اوکی می دونم اینجارو زیاد از خودم تعریف کردم)

بعد مامان دریل بهش فحش داد و مامان من گفت اوا  باورم نمی شه اینجوری به دخترت فحش می دی. من تاحالا به ثنا از این حرفا نزدم. مامان دریل گفت آخه ثنا خوبه. ثنا رو با دریل مقایسه نکن( ببینید به کجا رسیده که از من تعریف می کنه. . . یادش رفته وقتی هفت سالم بود جلوی چشم من دست دریلو گرفت برد تو خونه و گفت با ثنا بازی نکن، خونواده ی درست و حسابی نداره. . . باباش فلانه. . . ادب ندارن و از این حرفا)

چندشا. ایششششششش.

نظرات 1 + ارسال نظر
شیرین 13 خرداد 1395 ساعت 17:15

من که هیچ وقت توجیه نشدم چرا ملت لنز رنگی میزنن ؟ خب که چی؟ چشم رنگی وقتی قشنگه که واسه خودت باشه از اول . میزنن چشمشون که یه رنگ به صورتشون اضافه بشه ؟ خب نوک دماغشونو رنگ کنن . اونم رنگه دیگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد