خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

5

زندگی کردن در زمان حال، یکی از لذتبخش ترین و در عین حال خطرناکترین کارای دنیاست. لذتبخشه چون هیچ نگرانی راجع به آینده یا گذشته تو سرت نیست. خطرناکه چون عملا هیچ کاری برای آیندت انجام نمی  دی.

با این حال چون آینده نا معلومه و هیچ کس نمی دونه  تا کی زنده ست، من لذت بردن رو انتخاب می کنم. وقتی جلوی در تراس می خوابم و باد خنک می خوره به کله م، به این فکر می کنم که چقدر خوبه که می تونم خنکیش رو حس کنم. چقدر خوبه که می تونم دراز بکشم. 

خیلی دری وری می گم چون خوابم میاد. اما مجبورم بنویسم. می گم "مجبور"، چون مثه داروئه.

آره داشتم می گفتم. خیلی از ماها تمام عمرمونو با فکر کردن به آینده تباه می کنیم. همین الان که دارین این متنو می خونین همه چیزی که همین الان وجود داره حس کنید. مثلا جایی که تکیه دادین. گوشی یا لپتاپ زیر انگشتتون، پلک زدنتون... می دونم دارم چرت می گم. اما مجبورم. مجبورم بگم.

خیلی خوبه که ما 5تا حس داریم. در طول روز می شه باهاشون سرگرم شد. حتی یکی دو تاشون کافیه تا حالت خوب شه. این 5تا حس برای زندگی در زمان حال، کمک بزرگیه. 

نمی فهمم چی می گم. اما من قراره همین روزا با یه جعبه شیرینی بیام خونه.

نظرات 1 + ارسال نظر
مهران 5 تیر 1395 ساعت 01:41 http://30-salegi.blogsky.com

بودن در زمان حال خیلی خوبه ، بشرطی که درسی باید از گذشته هات گرفته باشی ، رو خوووووب یاد گرفته باشی وگرنه هی گذشته برات تکرار میشه ، هی همون آدما (یا شبیهشون ) هی همون وقایع (یا شبیهشون ) برات تکرار میشن ، درست مثل دانشگاه که تا یه درسی رو یاد نگرفته باشی ، میفتی و باید دوباره بگیریش و بری سرکلاسش ...

بودن در زمان حال خیلی خوبه ، بشرطی که برای آینده ات برنامه ریزی کرده باشی و بدونی این لحظه ی حال ، آجری از آینده اته ، پس این آجر رو با لذت انتخاب کن ، تمیز کن و از رنگش و استحکامش لذت ببر و بعد بذارش سرجاس...

***
اتفاقی گذرم به اینجا خورد...وقت کنم میخونمتون...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد