خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

هایده جون

برنامه دیشب هایده رو ضبط کردم و الانم دارم می بینمش دوباره. مامان گفت خیلی مسخرست که این آهنگسازا هی وسطش حرف می زنن. اما من حتی حرف زدن در مورد هایده هم دوست دارم.

انقد دوسش دارم که وقتی نگاش می کنم دلم له می شه. آخه چرا انقد خوبه؟؟؟؟؟ اگه زنده بود، محال بود نرم کنسرتش.  از اینکه میکروفونو راحت تو دستش میگیره و راحت می خونه خوشم میاد. انگار نمی دونه چه کار بزرگی می کنه. هیچکسم تحویل نمی گیره. تو حال خودشه.

خیلی خوشحالم که امرور تعطیله. به این فکر می کنم که شاید یه وبلاگ یواشکی هم بسازم و گاهی اونجا یه سری چیزارو بنویسم. بدون اینکه کسی منو بشناسه. چون دیگه این وبلاگم عمومی شده :| مثلا همین دیشب یه عکس تو اینستا دیدم... اصن... اخه این عکسه؟؟؟ این چیه...چرا با من اینکارو می کنید؟؟؟ :| 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد