خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

کتاب خوب

یه جا خونده بودم کسی که کتاب های خوب نمی خونه با کسی که کتاب نمی خونه فرقی نداره. این جمله از یه آدم بزرگه که اسمش یادم نیست.

خیلی درموردش فکر کردم. یعنی منظورش اینه که آدم حتما باید از خوندن یه کتاب چیزی یاد بگیره؟ نمی دونم. به هر حال نظر آدما راجع به کتابا با هم فرق داره. مثلا من می گم کتاب ناطور دشت(نویسنده: سلینجر) بهترین کتابیه که خوندم اما اکثر آدما از این کتاب متنفرن. یا نصفه رهاش کردن یا تا اخر خوندن و پشیمون شدن.

یا کتاب دزیره(نویسنده: آن ماری نمی دونم چی چی) یکی از کتاباییه که می تونم بگم به هیچ وجه ازش خوشم نیومد و  فقط خواستم سریعتر تموم شه تا از شرش راحت شم اما اکثر آدما می گن عاشق این کتابن و تاحالا چند بار خوندنش.

خب نظر آدما با هم فرق می کنه. نمی شه گفت کتاب خوب یعنی چی. 

نظرات 1 + ارسال نظر
Goal 17 تیر 1395 ساعت 17:45

یه ایده خوب می شه یه کتاب خوب

یس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد