خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

ثنا دوست داره

عارف خواننده ی مورد علاقه ی من نیست

.

آدم نباید خونه ی هرکسی بره و نباید هر کسی رو خونه ش راه بده

.

آداب معاشرت یاد بگیریم

.

یه کتابی بازم از کانن دویل می خونم(داستانای شرلوک هولمز). اصلا جالب نیست. اصلا!!!

.

چرا بعضی از مردای هنرمند موهاشونو بلند می کنن؟ چون دوست دارن زشت بشن؟

.

من به هیچ وجه دوست ندارم سوار قایق شم و همکارا همش اصرار می کنن منم باهاشون برم که مردابو ببینیم. ولی نمی رم..می ترسم!

.

از کشتی نمی ترسم!

.

نقاشی دوست دارم

.

خیلی چیزای دیگه هم دوست دارم

.

شما رو هم دوست دارم

نظرات 1 + ارسال نظر
shahriar ((Always upset)) 2 شهریور 1395 ساعت 16:08 http://oonrooz.blogsky.com

شما که همه چیو دوست داری چی دوست نداری؟ اونو هم ذکر کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد