خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

تور ا.ش.ک.و.ر.ی

اقا ما 15مرداد رفتیم طرفای رامسر. اما توی کوه و دره و دشت و دمن. یه دره کنارمون بود که اصلا ته ش معلوم نبود. همه جا پر از درخت و سبزه و کوه و خونه های خیلی خوشگل بود. و فقط وجود زباله ها باعث تاسف بود. پامو تو هر رودخونه ای که می شد انداختم. بالای هر تخته سنگ و میزی که می شد رفتم. بستنی و یخ در بهشت و کیک و جوجه هم خوردم و حتی نوشابه هم...

با تور رفته بودیم برا همین خیلی بیشتر خوش گذشت. کلی همسفر باحال داشتیم و با آهنگای شمالی و بقیه  آهنگای دیگه همخونی می کردیم و می رقصیدیم و دست می زدیم.

اونقد خوش گذشت که اصلا دلم برای خونه تنگ نشد :))))) 

یه آبشار هم بود که وقت کنارش وایمیستادی آب می پاشید رو صورتت و خنک می شدی.

منظره های خیلی خوشگلی دیدیم و سعی کردیم با چشمامون قورتشون بدیم چوم خوشگلیشون توی عکس اصلا دیده نمی شد.

یکی از بهترین سفر های یک روزه ی من بود.

تازه کادو هم گرفتم. یه ادکلن خیلی خوشبو و خوش رنگ. 

توی راه برگشت به این فکر می کردم که می شه با وجود مشغله ی زیاد هم سفر کرد هم کتاب خوند هم کلی کار جالب دیگه انجام داد. فقط باید بخوای.


نظرات 1 + ارسال نظر
تیلوتیلو 17 مرداد 1395 ساعت 14:22 http://meslehichkass.blogsky.com/

:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد