خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

بوس بوس

چطور مطورین؟

کتاب متاب می خونین؟

موسیقی پوسیقی تمرین می کنین؟

شبا زود مود می خوابید؟

آفرین مافرین

شما فوق العاده موق العاده اید

:دی

داریم برای یه جشنی اماده می شیم که بعد اگه شد عکساشو می ذارم. از خانم دریل خبرای ناراحت کننده دارم. اما خب خودش خوب می تونه با شرایطش کنار بیاد چون هدفش چیز دیگه ایه. 

مامانمم سلام می رسونه.

خودمم خوبم. رسیدم به اخرای کتاب هری پاتر1. پیانو هم تمرین می کنم. فقط اومدم بگم که زنده ام فقط نمی دونم چرا نمی تونم مثه قبل اینجا حرف بزنم. حالم خیلی خوبه. از همه چی لذت می برم. سعی می کنم زیاد بخندم. کلی کتاب نخونده دارم. فردا صبح هم کلاس دارم. دلم برای وبلاگ نویسی به مدل قدیمی تنگ شده. از دریل و ارام و مینا می نوشتم. چقد خوب بود. ولی از نظر روحی اون موقع خوب نبودما. یعنی از درون ناراحت بودم با اینکه کلی خوش می گذشت. اما الان عوض شدم. حسابی خوده خودمم. درون و بیرونم رنگی منگی پنگیه. تو راهی ام که دلم می خواست. ولی نوشتنم نمیاد به اون صورت. در حال حاضر بیشتر خوابم میاد. الان می رم مسواک می زنم نخ دندون می زنم با آب نمک دندونمو می شورم بعد شاید برم بخوابم. یا شایدم زوده برای خواب. به هر حال... خیلییییی دوستتون دارم. همه قدیمیارو. هم جدیدارو. خیلی خوووووبین.

نظرات 3 + ارسال نظر
chiznevesht 18 آذر 1395 ساعت 22:27 http://chiznevesht.blogsky.com

سلام ملام
ایول میول

:)))))))
قربونت مربونت

ندا 19 آذر 1395 ساعت 00:01

ماچ و موچ

بووووووووووس رو لپ مپت

Baran 19 آذر 1395 ساعت 15:18 http://haftaflakblue.blogsky.com/

سلااام بانو ثنا خانومی جان
فراوان سوب سوب
ازآشنایی باشما بسی خرسندم
سوب <---ازچپ خوانده شود
اسماعیل -->:)

برم پای تخته یلنگه پا بمونم

Salaaaam
Thank uuuuu

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد