خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

دکتر خانومیان

هرکسی هرچند وقت یک بار یهو یه شور عجیبی توی وجودش میاد. یه انرژی وصف نشدنی که هیچی نمی تونه جلوشو بگیره و این آدم با یه انرژی خیلی خیلی زیاد به سمت هدفش حرکت میکنه.
و گاهی برعکس. یعنی اون آدم down می شه و حس انجام هیچ کاری رو نداره. که بیشتر توضیحش نمی دم چون نمیخوام الان بهش فکر کنم.
میخوام اینو بگم که کاملا عادیه اگه مثه yoyo، حالمون عوض بشه. ولی باید اون تایم هارو بشناسیم و بهترین برخوردو انجام بدیم. مثلا وقتی حس بد داریم بذاریم واقعا کار خودشو بکنه. یعنی تحملش کنیم و از خودمون انتظار نداشته باشیم که تو اون وضعیت کارای مهم انجام بدیم و هرموقع این شور و هیجان میاد، خیلی سریع و با انرژی بدوییم سمت هدفمون. اینجوری سوار موج های زندگی شدیم و با موج می ریم بالااا و پایین( الان حالت دستمو حس می کنین؟=)) ) و بهترین استفاده رو از روزامون می کنیم.
این هم از سری تجربیات ارزشمند من =)) جدی بگیرید! و البته این رو هم بگم که این روزا موج زندگیم رفته بالا و منم اون بالاهام برا همین دارم از فرصت استفاده می کنم و حسابی سرگرم کارای مورد علاقمم. حالا وقتی موج بیاد پایین هم میام می نویسم که چیکار می کنم.

نظرات 1 + ارسال نظر
بیتا 2 اسفند 1395 ساعت 12:21

یس، درد خواستاره احساس شدنه.

دکتر بیتا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد