خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

اتریش در انتظار شماست

روزتون بخیر گوگولی مگوووووولیا :دی حالتون چطوره؟ هوای شهرتون مثه اینجا آفتابیه؟ اگه آره که عالیه! اگرم نه ... خب مگه بارون چشه؟ :))
یادتون باشه شبا با آرایش نخوابین. علاوه بر اینکه برا پوستتون بده، صبحم که بیدار می شین جلوی آینه با یه لولو مواجه می شین که برا قلب خودتون و اطرافیان بده! ببینید من چقد به فکر سلامتیتون هستم!
امروز اگه یادم بمونه باید یه مسواک کوچولو بخرم. که بذارمش توی کیفم تا همیشه یه مسواک کنارم باشه :دی
می دونین اگه رشته تون موسیقی باشه، حتی اگه به صوت کاملا الکی وارد دانشگاه موسیقی بشین، بعد می تونین برید سفارت اتریش آزمون بدین، بعد قبول می شین میرید اتریش تا شیش سال مجانی موسیقی میخونین. البته فقط تا زیر سی سال میتونن اینکارو کنن. زبان کلاسا هم آلمانیه. یادتون باشه حتما باید در اون لحظه دانشجوی رشته موسیقی باشین. ازاد و سراسریشم فرقی نداره.
البته من نمیخوام همچین کاری کنما. همینجوری گفتم شما در جریان باشین.می دونین که من موفقیتتونو می خوام. خب بفرمایید به کاراتون برسید ظهر شد!!!

نظرات 2 + ارسال نظر
بیتا 2 اسفند 1395 ساعت 12:22

منم موفقیت تو رو می خوام

عزیزمی

مسعودم 2 اسفند 1395 ساعت 23:26 http://www.ismasood.blogfa.com

ایا زدن ریتم بندری با دیگ هم موسیقی محسوب می شود یا خیر؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد