خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

پاشوووو

یعنی انقد پیانو تمرین کردم از کله م دود بلند شده. حالا اگه حساب کنیم نهایتا دو ساعت و خرده ای یا سه ساعت تمرین کردما. ولی چون خیلی عمییییق تمرین کردم مخم تعطیل شده.
یه استادی می گفت اگه روزی سه ساعت تمرین کنین عالیه. استاد خودم میگه ایده آلش اینه که شما روزی 5ساعت تمرین کنین. من وقتی نمی رم سر کار (مثلا روزی که برف اومده بود یا مستر رف.س.نج.انی دار فانی رو وداعیده بود)حتی از5ساعت هم بیشتر تمرین می کنم. ولی خب چه کنم که سر کار می رم. ساعت خوابمو باید یه کم بهتر کنم شاید بتونم به چهار ساعت برسونم خودمو.
الان می خوام با اجازتون چای بخورم بعد دو صفحه تئوری موسیقی بخونم ببینم دنیا دست کیه؟! بعدشم که میرم سر کار و این صوبتا.
شمام نخوابین! چه معنی داره آدم بعد از ظهر بخوابه؟! پاشو بینم! یالا! 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد