خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

کوچولو موچولو

الان که این پست اینجا گذاشته شده، خودم سر کار هستم! و حتی اینترنت هم ندارم. پس چطوری این پستو گذاشتم؟ ساعتش رو توی آینده تنظیم کردم که خودش پست بشه. بس که  من نگران حال شمام. خوبین؟ خوش می گذره؟ به کاراتون پردازیده اید؟ :)))
چند تا پست قبل گفتم کسایی که ول معطل هستن رو ببینید تا انرژی بگیرید و بدونید خیلی هم جلویید. اما بد نیست به آدمای حرفه ای هم بنگرید :دی و ببینید که چقد مونده تا به هدفتون برسید.بعله.
یه مسواک کوچولو خریدم برا سر کار. ولی تازه فهمیدم مسواک باید کوچولو باشه. یعنی تو خونه که از  مسواک خودم استفاده می کنم یه دورم با اون کوچولوهه می زنم. بعد اصن کوچولوهه بهتره! قشنگ تمرکزش روی تک تک دندوناست و خیلی نرمه. به همه ی دندونا می رسه و واقعا از مسواک گندهه بهتره.
کاش عکس گذاشتن توی بلاگ، مثه اینستا راحت بود. دیگه هیچ غمی نداشتم! والا!
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد