خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

یس یس یس

امروز خیلی خسته شدم! یه عالمه غر غر تو دلم جمع شده ولی فعلا خوب نیست غر بزنم چون تو فاز مثبتی هستم. هرموقع فازم تغییر کرد بهتون میگم که امروز چقد خسته شدم یا اصن این چند روز صدای دانش اموزا تا چه حد اعصابمو ترکوند. فعلا خوبم! کلی انرژی دارم. کلاس پیانوم عالی بود. فقط یه کار خیلی بدی کردم. وقتی استادم داشت آهنگی که خودش درست کرده بودو می زد، من وسطش سوال کردم! خیلی کارم زشت بود. حالا جلسه بعد هم ازش عذر خواهی میکنم هم بهش میگم اول کلاس کاملشو برام بزنه.
بیشتر از اون قسمت کلاس خوشم اومد که وقتی یکی از قطعه ها رو می زدم استادم باهاش تکون می خورد. قطعه ی تندی بود تقریبا. وقتی استاکاتو می زدم استادم پشتم وایساده بود و می رفت بالا. یا یه همچین حرکتایی. که خیلییی خوشم اومد. لطفا وقتی پیانو می زنم تکون بخورید. خوشم میاد :)))))

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد