خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

تفسیر آهنگ فریاد هایده توسط دکتر خانومیان

خب به یاد قدیم، گفتم از این پستا بذارم.

امیدم را مگیر از من خدایا خدایا خدایا
دل تنگ مرا مشکن خدایا خدایا خدایا

خب اینکه کاملا مشخصه. میگه که خدای مهربان و بخشنده، ای آمرزنده، ای دوست عزیز، این امید بی صاحاب مونده ای که به من دادی رو ازم نگیر

من دور از آشیانم سر به آسمانم بی نصیب و خسته

ینی من که تو خونه م نیستم( خونه، اینجا به معنی جاییه که دل باشه ها. در جریانین که) بعله میگه من که تو خونه ی خودم نیستم. وقتی دلم میگیره به آسمون نگاه میکنم و به این فکر میکنم که تو این دنیا هیچی سهم من نیست. و چقدر خسته ام.(ناموسا این قسمتو عالی تفسیر کردم)

ماندم جدا ز یاران از بلای طوفان بال من شکسته

از دوستان، عزیزای دل، همراهان همیشگی جدا شده و توی این تنهایی حالا اونقد گرفتاریا زیاد شده که مثل طوفان زده طرفو نابود کرده و مثه یه پرنده کوبیدتش به دیوار(آخ خودم دردم گرفت)

امیدم را مگیر از من خدایا خدایا خدایا
دل تنگ مرا مشکن خدایا خدایا خدایا

به بالا مراجعه شود


از حریم دلم رفته رنگ هوس روز و شب به که گویم در درون قفس آه در درون قفس

هرکی تو دلش یه حریمی داره دیگه. حریم هرکی هم یه جوره. دایره. مستطیل.مربع. میگه تو حریم دلم که میل و اشتیاق نیست. ینی دلم هیچی نمیخواد. انگار که توی قفسم و هیچکسی رو ندارم که از حال خودم بهش بگم( آه هایده جانم، منو ببخش که اون موقع به دنیا نیومده بودم تا بیام کنارت توی قفس از تنهایی درت بیارم)

وه که دست قضا بسته بال مرا روز و شب ز گلویم ناله خیزد و بس آه ناله خیزد و بس

ینی سرنوشت و تقدیر جوری زندونیم کرده( هی جلوی پام سد گذاشته، هی راهمو بسته، آزادیمو گرفته، پر پروازمو پرپر کرده، دهنمو صاف کرده) کاری جز ناله نمی تونم بکنم( اونم تنهایی. جوری که کسی نفهمه. بمیرم برات کاش بودم حرفاتو می شنیدم)

برای دانلود این آهنگم تو گوگل بزنین آهنگ فریاد از هایده. خیلی راحت دانلود می شه دیگه. خدافظ.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد