خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

نیک نیم

اقا صبح ساعت 10 پاشدم تا یه ربع به یازده مشغول سفارش تبلت از دیجی کالا بودم. چون دنبال یه تبلت ارزون و ضایع و بدرد نخور بودم فقط برا خوندن کتاب و نت موسیقی. شاید بگید خب چرا کتابخوان نخریدی؟ باید بگم که من عاشق کتابخوان هستم ولی خب نمی شه فیلم دید یا برنامه های دیگه ریخت برا همین فعلا اینو خریدم.
باید یه اسم مستعار برای عشقم پیدا کنم. چون هرموقع ازش می نویسم هی میگم عشقم. باید یه اسمی چیزی پیدا کنم که هم کوتاه باشه، هم اسم خودش نباشه هم یه جورایی بهش ربط داشته باشه. اومممم مثلا آریو! حالا بعد از خودش می پرسم. اگه بتونم یه اسم براش انتخاب کنم میتونم بیشتر اینجا ازش بنویسم و هی اذیتش کنم دیگه.

نظرات 1 + ارسال نظر

:))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد