خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

موج موجی

قبل از اینکه برم سر کار، بصورت رندم یکی از قسمتای سریال فرندزو پلی کردم( قسمت هفت از فصل هشت) تا یه کم روحیه م عوض شه. بعدم مثه دیروز کلی سلفی بازی کردم:| بعدشم رفتم سر کار. واقعا تمرین پیانوی امروزم به درد عمه م می خورد و برای خودم متاسفم. اینجوری می خوای پیانیست بشی؟ خااااااک!
امروز احساس کردم خیلی سر کار زحمت می کشم. داشتم به همین چیزا فکر می کردم که دانش آموزم اومد دم گوشم گفت تیچر شما خیلی زحمت می کشین:| یعنی دلم برا خودم کباب شد!
گفتم که یه هفته ای می شه که پلک چشم چپم می زنه. نه تنها بهتر نشده بلکه از امروز پلک چشم راستمم می زنه:| تبریک!
تو راه خونه به معنای واقعی کلمه قندیل بستم! بعد از ظهرا گرمه شبا یخ!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد