خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

در هر شرایطی به فکرتونم

خب بازم فرندز دیدم. ایندفعه قسمت چهارم از فصل دهم. اگه دارینش، شمام ببینینش.
الانم میخوام برم دراز بکشم و به سقف تاریک نگاه کنم و تصور کنم که ستاره و شهاب سنگ می بینم تا خوابم ببره. هوا دوباره سرد شد. می دونم صبح آفتابه(آفتابه! آفتابه ی دشویی) خب دیگه. می دونم مسواک زدین. نخ دندونم کشیدین. با آب نمکم دندوناتونو شستین. ولی مثل من کپسول ویتامین e رو که زیر چشمتون خالی نکردین. ایراد نداره. فردا یه ورق بخرین شب با سوزن سوراخش کنین بزنین زیر چشمتون.
خدافظ

نظرات 1 + ارسال نظر
مهشاد 10 اسفند 1395 ساعت 14:55 http://golesorkh73.blogfa.com

چرا این قرصو میزنی زیر چشمت؟ برای سیاهی؟

نه برا جلو گیری از چروک زیر چشم :))))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد