خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

تمرین

رفتین کپسول ویتامین e بخرین یا نه؟ تا شب وقت دارینا. بعد امشب هممون با هم کپسول ویتامین e می زنیم زیر چشممون. البته وبلاگ من خواننده خاموش زیاد داره. برای همینم هست که انقد با مخاطبام صحبت می کنم چون می دونم یه سری هر روز اینجا سر می زنن. امیدوارم به حرفام گوش بدین و وقتی میگم مسواک بزنین، واقعا مسواک بزنین :دی ولی واقعا فکر می کنین مسواک کافیه؟! یعنی نخ دندون و یادتون رفته؟ نچ نچ نچ.
خب امروز تمرین عمیییق کردم:)) تمرین عمیق یعنی دو ساعت نشستم پای پیانو ولی خیلی زیاد تمرین کردم. خودم این حرکتو دوست ندارم و به نظرم کیفیت مهم نیست. کمیت مهمه :)) به امید روزی که دوباره ساعت 8 از خواب بیدار شم :دی

کتاب نمی خونم.چون چشمام هی می زنه. می ترسم بدتر شه.

هنوز پست چی تبلتمو نیاورده. البته امروز که زود بود بیاره. ینی یه پست چی اومد ولی احتمالا چون زنگمون خرابه رفته. حالا فدای سرم مهم  هم نیست.

یعنی وقتی ساعت7.30 میرسم خونه و شام میخورم و بعد می رم حموم، حال دارم بازم تمرین کنم؟


+خیلی بده که وبلاگمو میخونی. بگو چرا؟! چون وقتی می خوام باهات حرف بزنم یه سری چیزارو خودت می دونی و اگه من بگم تکراری می شه برات :دی نخون دیگه.(اینو با شما نبودم)


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد