خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

گردن

به به چه تبلت قشنگی. مبارکه. دیروز تو تاکسی یه چیز نوشتم که اومدم خونه پستش کنم ولی دیگه نشد. کلی کار داشتم.

امروز هر دو تا تمرینو انجام دادم بعد دیدم گردنم درد گرفته رفتم گردنبند آرتروز مامانو بستم(اونی که نرم تره)بعد رفتم سر تمرین کتاب هانون. بعد که هانون تموم شد و خواستم تمرینای خودمو انجام بدم یهو تفاوتو احساس کردم! :دی اصن انگشتام خیلیییی راحت تر تکون می خورد و فهمیدم که باید همیشه اول هانون تمرین کنم بعد برم رو تمرینای اصلی.

کتابم نمی خونم چون چشام دیوونه شدن. الانم منتظر ناهارم بعدم یه ذره تمرین بعدمممم میرم سر کار.

امیدوارم فردا تو کلاس پیانو آبروم نره‌‌‍. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد